.

Beantwoord

Buitenland - Abbonoment, opzeggen aanpassen?

  • 27 February 2012
  • 2 reacties
  • 1007 Bekeken

Badge
Beste....


Ik ga vanaf begin april naar Spanje voor een 6/9 maanden durende stage.
Natuurlijk is het voor mij voordeliger om een spaans prepaid kaartje te nemen(voor te bellen in spanje)
Maar.. ik wil natuurlijk wel bereikbaar zijn op mijn nederlandse kaartje voor vrienden kennisen etc..
Daarom zou ik graag internet willen opzeggen met ingang 1 april en de belminuten verlagen naar 100min
Ik neem aan dat dit het slimste is maar graag krijg ik advies van de kenners en/of simyo zelf.
Alvast Bedankt.
Mart.N
icon

Beste antwoord door Manisha 29 February 2012, 12:32

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Welkom op het forum Nijboermart,

Je kan de gewenste bundelverlaging aanvragen op je persoonlijke pagina (tabblad Overzicht). Hier kan je ook je internetbundel opheffen. Als je terug bent kun je vervolgens opnieuw de bundel verhogen/internet toevoegen.

Je kan er ook voor kiezen om je nummer over te zetten naar een prepaid Simyo simkaart. In dit geval dien je een prepaid simkaart te bestellen op www.simyo.nl en te kiezen voor nummerbehoud. Na de bestelling kun je een e-mail sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] zodat ze de aanvraag voor nummerbehoud in behandeling kunnen nemen.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 7
Badge +9
Indien je de oude 1GB bundel hebt, dan kun je niet meer terug naar die databundel.

Reageer