Hoelang duurt het voordat ik weer aangesloten word ?
Heb net de kostem betaald die ik buiten de bundel had gemaakt en met een screenshot samen opgestuurd.
Ik hoop dat jullie me snel weer aansluiten want zo heb ik ook niks aan me bundel in me abbonement
Bladzijde 1 / 1
Beste Jamayma,
Wij hebben de betaling verwerkt en je aansluiting gedeblokkeerd. Als je je toestel even uit en opnieuw inschakelt kan je weer gebruik maken van je aansluiting. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Wij hebben de betaling verwerkt en je aansluiting gedeblokkeerd. Als je je toestel even uit en opnieuw inschakelt kan je weer gebruik maken van je aansluiting. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij die graag.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.