Skip to main content
Ik ben al enkele jaren hoofdzakelijk tevreden gebruiker van Simyo sim only, maar vraag me af of ik de enige ben die me stoort aan het ontbreken van notificaties over buiten-de-bundel kosten.



Er is een mooie knop in de instellingen "notificaties verbruik", maar die doet niet wat je verwacht. Toegegeven, ik had niet van iedere instelling de popup-beschrijving gelezen. Het is natuurlijk heel aardig dat Simyo een notificatie verstuurd als ik bijvoorbeeld langer dan normaal niet bel, maar ik vind het veel interessanter als ik buiten mijn bundel bel.



Naast de regelmatige kosten van het buiten-de-bundel bellen, biedt Simyo geen internet optie aan zonder buiten-de-bundel kosten. Dit zal ik daarom nooit kiezen, dat kost goud geld voor iemand als ik die niet regelmatig gaat checken hoe ver hij door zijn bundel heen is. 



Ik denk er serieus over om over te stappen van Simyo naar een andere aanbieder. Graag hoor ik of Simyo van plan is deze situatie te veranderen.

Ook hoor ik graag van andere gebruikers of ik zelf iets verkeerd doe.
Hoi anonymous_bob, wat leuk dat je deze vragen stelt op ons forum :)



Ik kan me wel voorstellen dat je graag bericht krijgt als je belbundel op is. Alleen denk ik eerlijk gezegd niet dat dit er op korte termijn van gaat komen.

Wél kun je op Mijn Simyo 24/7 de stand van je bundel checken en hebben we de Mijn Simyo app. Maar als je geen internet op je mobiel hebt, is zo'n app ook niet echt nuttig.



In je gegevens zie ik overigens dat je in november 2013 voor het laatst niet genoeg had aan je 300 minuten, dus op zich doe je het heel netjes ;)

Internet bundels zónder buiten bundel kosten zou kunnen betekenen dat het om onbeperkt internet gaat, en dat bieden we niet aan.

Ook het downgraden van de snelheid, of helemaal stoppen van de verbinding doen we niet. Omdat het zó goed te monitoren is op onze site, de app en op de meeste telefoons zelf, laten we het aan de klant zelf om te beslissen of je verder kan internetten.

Reageer