.

Beantwoord

Buiten de bundel: kan de tarieven die gerekend zijn niet plaatsen.

  • 28 May 2017
  • 3 reacties
  • 193 Bekeken

Badge
Heb Sim Only alleen bellen en geen internet.
Vraag: Hoe kan het tarief zo verschillen? Zie onderstaande heb ik geknipt en geplakt uit mijn factuur.
Beide vallen buiten de bundel.

Duur / Aantal Bedrag

9 april 2017, 9:47:09
Gesprekken naar servicenummers, Gesprek naar 1888 servicekosten 1:01 min € 1,06

11 april 2017, 9:48:08
Gesprekken naar servicenummers, Gesprek naar 09000650 servicekosten 3:40 min € 0,21
Totaal € 1,27

Gespek één:
1 minuut zou 31 cent kosten afgerond naar boven dus 72 cent maar er staat dat er 1,06 is gerekend.
Gesprek twee: Langere belduur met lager tarief nl 21 cent terwijl iedere minuut buiten de bundel 31 cent zou zijn.


Ik snappie het niet hoor!
En: Kan ik ook buiten de bundel bellen voor een vast tarief ?
Bestaat dat?

alvast dank!
Groeten
icon

Beste antwoord door franswon 29 May 2017, 19:29

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Uniek,

1888 kost € 1,00 per minuut + gebruikelijke belkosten
0900-0650 (Vitens) € 0,20 per gesprek + gebruikelijke belkosten

Beide tarieven volgens de websites van deze nummers.

Mij lijkt het dus redelijk goed te kloppen :)

Deze bijzondere nummers vallen altijd buiten de bundel!
Badge
Aha,helder. Goed werk Sherlock :-)
Dankjewel.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Uniek,

Welkom op het Forum!

Ik zie dat onze Sherlock je hier inmiddels al bij heeft geholpen, maar het klopt inderdaad wat hij zegt! Alleen is het wel goed om te weten dat 'normale verbruikskosten' binnen de bundel valt, zolang je nog belminuten hebt. De kosten die nu in rekening zijn gebracht betreft de servicekosten van deze telefoonnummers, dus niet de verbruikskosten van 31 cent per minuut. :D

Volgens onze gegevens kun jij je abonnement trouwens verlengen. Op dit moment gebruik je nog de oude bundels, maar dit kan veel voordeliger! Hierom heb ik je zojuist een verlengingsaanbod gemaild waarmee je onbeperkt kunt bellen. Klik op de link in mijn mail voor meer informatie hierover. Houd er alleen wel rekening mee dat de link slechts 24 uur geldig is.

Als de link is verlopen, dan kun je onze nieuwe bundels nog altijd bekijken via Mijn Simyo onder het tabblad Overzicht.

@ Franswon, bedankt.

Groetjes,
Asma

Reageer