.

Beantwoord

buiten de bundel

  • 7 October 2012
  • 4 reacties
  • 347 Bekeken

Badge
hallo,

ik zie bij mijn verbruik bedragen achter de gesprekken, smsjes en internetgebruik staan. op de site staat dat dit betekent dat deze kosten buiten de bundel vallen. ik vraag me af waarom dat is. ik heb de simkaart net een paar dagen binnen en heb niet voor nummerbehoud gekozen, dus vraag me af hoe dit kan.
icon

Beste antwoord door Alex 8 October 2012, 17:24

Bekijk originele reactie

4 reacties

Ik heb vrijdagavond zo'n zelfde topic geplaatst...snap er niks van dat er geld gerekend wordt....
Badge
Ik heb vrijdagavond zo'n zelfde topic geplaatst...snap er niks van dat er geld gerekend wordt....
ik ook niet.als dat zo is ben ik er heel snel weer klaar mee.
Ook ik zie bij mijn verbruik bedragen achter sms.jes en internet staan.
Ik heb afgelopen zaterdag alles geïnstalleerd en nu maandag zie ik een bedrag van 70 EUR staan dat ik dat al verbruikt hebt.
Ik heb een abonnement van 100 sms en 500 mb en nog niets verbruikt dus alles buiten de bundel.
Hoe kan kan dit? Ik heb geen nummerbehoud aangevraagd.
Reputatie 5
Badge +10
Ik heb vrijdagavond zo'n zelfde topic geplaatst...snap er niks van dat er geld gerekend wordt....

Hoi karinheidema,

We hebben je vraag in dit topic beantwoord.

ik ook niet.als dat zo is ben ik er heel snel weer klaar mee.

Ook ik zie bij mijn verbruik bedragen achter sms.jes en internet staan.
Ik heb afgelopen zaterdag alles geïnstalleerd en nu maandag zie ik een bedrag van 70 EUR staan dat ik dat al verbruikt hebt.
Ik heb een abonnement van 100 sms en 500 mb en nog niets verbruikt dus alles buiten de bundel.
Hoe kan kan dit? Ik heb geen nummerbehoud aangevraagd.


Hoi linsavlev en Hoogland,

Door een fout in ons systeem waren jullie bundels niet geactiveerd. Ik heb dit laten herstellen. De onterechte verbruikskosten t/m 8/10 zullen niet in rekening gebracht worden. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex

Reageer