Ik ben voornemens over te stappen van prepaid naar een abonnement.
Is het dan in te stellen dat er niet buiten de bundel gebeld of ge-sms't kan worden?
Het is namelijk voor mijn dochter en ik wil inbouwen dat de kosten niet enorm oplopen....
Dank voor de reactie.
Bladzijde 1 / 1
overigens lukt het op dit moment niet op de site om een keuze te maken voor een abonnement....is er een storing?
Beste danieschip,
Helaas kan je bij een abonnement geen limiet of een zogenaamd 'belplafond' instellen.
Je kunt via de persoonlijke pagina op www,simyo.nl onder het tabblad overzicht overstappen naar het gewenste Simyo abonnement. Wij zullen ervoor zorgen dat de overzetting van prepaid naar een Simyo abonnement binnen 24 uur plaatsvindt. Op het moment dat je nummer is overgezet zullen wij je een e-mail sturen. Na de overzetting van je nummer zal je direct gebruik kunnen maken van het Simyo abonnement met je eigen nummer. Het resterende beltegoed zal automatisch worden verrekend met de aansluitkosten op de eerste factuur.
Groetjes,
Arie
Helaas kan je bij een abonnement geen limiet of een zogenaamd 'belplafond' instellen.
Je kunt via de persoonlijke pagina op www,simyo.nl onder het tabblad overzicht overstappen naar het gewenste Simyo abonnement. Wij zullen ervoor zorgen dat de overzetting van prepaid naar een Simyo abonnement binnen 24 uur plaatsvindt. Op het moment dat je nummer is overgezet zullen wij je een e-mail sturen. Na de overzetting van je nummer zal je direct gebruik kunnen maken van het Simyo abonnement met je eigen nummer. Het resterende beltegoed zal automatisch worden verrekend met de aansluitkosten op de eerste factuur.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.