Skip to main content
is het mogelijk, om als ik over het maximale aantal bel en/of internet bundel per maand heengaat, het telefoon abonnement automatisch te laten blokkeren?

nu gebeurt dat bij 75 euro boven de abonnement kosten, maar ik wil dat het stopt als het abonnement direct wordt overschreden. 
Hoi jeroenet,



Dank voor je bericht!



Wat jij bedoelt is een belplafond. Bij Simyo hebben we helaas geen belplafond. Ik moet je daarin dus toch teleurstellen :(



Wat ik je aanraad is om regelmatig je belminuten en MB's te controleren op Mijn Simyo. Je ziet dan direct hoeveel belminuten en MB's je nog over hebt tot het einde van de maand. Je bent laatst afgesloten wegens hoogverbruik door veel dataverbruik. Misschien kun je een datamonitor installeren? Met zo'n app kun je je verbruik goed in de gaten houden en zie je precies welke apps er veel data verbruiken.



Wat je ook kunt overwegen, is om over te stappen naar Sim Only. Je hebt namelijk nu een Tringg aansluiting. Bij een Sim Only aansluiting krijg je namelijk waarschuwing sms'jes bij 50% en 100% dataverbruik. Op die manier houden we je nog beter op de hoogte van je eigen verbruik.



Is dat misschien een optie, om over te stappen naar Sim Only?

Reageer