Skip to main content
Mijn abonement loopt over een maand af. Nu wordt hij daarna automatisch 1 maand verlengd. Ik heb nu nog 100 min. voor 3 euro. ipv 4 euro. Als ik met een jaar verleng hou ik dit tarief.  Geldt dit tarief ook als ik mijn abonement elke keer 1 maand verleng ipv gelijk met een jaar?
Hoi geelh 🙂,



Welkom op het Simyo forum!



Je hebt een jaarabonnement dat inderdaad volgende maand afloopt, om precies te zijn op 21 september. Na de einddatum van je jaarcontract wordt je abonnement automatisch maandelijks verlengd. Je abonnementskosten van € 3,- per maand voor de Belbundel 100 zullen hetzelfde blijven 🙂 Ook wanneer je je abonnement met een jaar verlengt, zullen de abonnementskosten gelijk blijven.



Heb ik je vraag zo volledig beantwoord? 🙂
Ja hoor, bedankt voor het uitzoeken:)
Hoi geelh,



Graag gedaan namens Naomi :)



Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je ons hier op het forum te vinden hè!
Ik heb ook een 100 min jaarabonnement. Alleen bij 'mijn abonnement aanpassen' en dan jaar of maand staat bij '1 jaar extra voordeel' een tarief van 4 euro per maand - dat lijkt niet te kloppen met het antwoord van Naomi hierboven : "Je abonnementskosten van € 3,- per maand voor de Belbundel 100 zullen hetzelfde blijven Ook wanneer je je abonnement met een jaar verlengt, zullen de abonnementskosten gelijk blijven."



Hoe kan ik voor een jaar verlengen voor 3 euro per maand voor 100 belminuten?
Hoi simonl, welkom op ons forum :)



Weet je, het klopt wel.

Je hebt op dit moment al een belbundel 100 min/sms voor €3. Deze blijft €3 zolang je er niets mee doet. En dat hoeft geloof ik ook niet, want ik krijg niet het idee dat je je belbundel wilt veranderen.

Als ik trouwens zelf inlog op Mijn Simyo van één van onze test omgevingen die dezelfde belbundel heeft als de jouwe zie ik daar wel €3 staan bij 100 min/sms.



Mijn advies: doe niets, goedkoper ga je niet uit zijn.

Reageer