Skip to main content
ik merk dat ik inmiddels vaak maandelijks over mijn maximum aan mb's ben ondanks dat ik de grootste bundel heb ( 2500 mb). Bij andere providers zie ik dat er grotere bundels wordt aangeboden (5 Gig, 6 Gig, 10 Gig) maar bij Simyo is de grootste 2500. Komt hier binnenkort verandering in of is het mogelijk grotere bundels af te sluiten?
Hoi John-Peter,



Om je vraag vindbaar te maken voor andere forumleden, heb ik 'm naar het subforum "abonnement" verplaatst.



Dat doe je goed! We zien niet vaak dat klanten over die bundel heen gaan 😉 Dit is ook de voornaamste reden dat er nog niet gedacht is om grotere bundels te presenteren.



Toch krijgen we steeds meer geluiden van klanten met de vraag wanneer Simyo deze gaat aanbieden en er is al een balletje hierover opgegooid, dus er wordt aan gewerkt!



Maar om nu een tijdsaanduiding te doen, is nog te vroeg helaas. 🙂
Ben ook wel benieuwd of hier al meer over bekend is...
Hoi NMJ,



Er is vooralsnog geen officieel nieuws gekomen over de komst van grotere internet bundels, dus helaas moet ik je voorlopig een antwoord schuldig blijven!
Hoi John-Peter en NMJ,



Wat hebben vandaag nieuws gekregen dat er grotere internetbundels zijn gepresenteerd 🙂 Zoals je op Simyo.nl kunt zien, heeft Simyo de 1500 en de 2500 Mb bundel verruild tegen een 2000 en 4000 Mb bundel!



Blij? 🙂

Reageer