.

Beantwoord

Bijkopen bundels, is er geen andere optie?

  • 19 November 2023
  • 6 reacties
  • 38 Bekeken

Ik heb een zeer ruime bundel om altijd royaal genoeg te hebben. Gebruik het misschien 1 maand per jaar.

Ineens is op 1 dag 10Gb gebruikt. Geen idee waaraan/waarom.
Nu red ik het einde van de maand niet, zonder bijkoop. Wat is dan 500Mb voor 5 euro? Dan kost 1 zo’n onverklaarbare pechdag 100 euro.

Een andere optie bestaat niet.

Ik ben bereid mijn abo-kosten nogmaals te betalen voor  een verdubbelaar voor deze maand. Maar er is geen enkele optie.

Tijd om de service aan te passen?!?!

 

icon

Beste antwoord door Seren 20 November 2023, 16:52

Bekijk originele reactie

6 reacties

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/van-jij-blij-wij-blij-naar-simyo-beweegt-met-je-mee-44353

deze uiting klopt niet. Symio beweegt in dit onderwerp niet mee…

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @SonPol,

Bedankt voor je bericht. Ik snap dat je hier vragen over hebt. Wij kunnen wegens de privacy wetgeving niet inzien waaraan het internet is verbruikt. Dit kun je gelukkig wel altijd achterhalen in je toestel. Voor meer informatie verwijs ik je naar onze blog: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.

Jouw feedback over het aanpassen van de bundels zal ik meenemen naar de juiste afdeling. Ik zie dat je ook contact hebt gehad met onze klantenservice en dat ze jou 1000MB cadeau hebben gegeven. Hopelijk helpen deze MB's je tot het einde van de maand 😊. 

Het artikel wat je trouwens hebt gelinkt is van 3 jaar geleden, op dit moment hebben we andere campagnes lopen.

Groetjes,
Seren

He Seren,

Fijn dat je reageert.

De advertentie, waarnaar ik verwees, kwam op het scherm toen ik het forum aanschreef. Leek niet erg positief.

Ik heb hartelijk bedankt voor de 1000Mb, maar als je door tijdelijk gebrek aan Wifi >10Gb gebruikt op een dag, stelt dat niets voor. Hoe aardig ook. Daar tegenaan bijkopen is niet te betalen.

Een alternatief wordt niet geboden. Bijv.:

-betere aanbieding of

-nieuwe maand abo eerder starten (naar voren halen) kost mij ook. De datum wordt dan naar voren gehaald. Voor mij geen enkel probleem.
Ik ben een goede klant met ruim Gb abo, wat ik wil maar bijna nooit gebruik. Ik betaal altijd keurig. Een betere aanbieding moet dan kunnen.

Nu ben ik afgesloten omdat ik ‘m aldoor uit moet zetten.

Ik hoop dat erover wordt nagedacht en dat een volgende klant met dit probleem dan wél geholpen kan worden.

groet, Sonja

Simyo beweegt met je mee! Daar was ie weer.

https://forum.simyo.nl/officieel-nieuws-acties-en-verstoringen-59/van-jij-blij-wij-blij-naar-simyo-beweegt-met-je-mee-44353

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @SonPol,

Bedankt voor je reactie. Wat bedoel je precies met een betere aanbieding? Ik zie dat je voor deze maand nog totaal 3485 MB over hebt, dat is 3GB tot aan 1 december. 

Ik zie dat mijn collega Seren al de juiste pagina met je heeft gedeeld waarin je kan teruglezen hoe je het beste MB's kan besparen. We gaan ervan uit dat het met deze tips moet lukken om de komende 8 dagen mee door te komen. 

Mocht je toch merken dat je hier niet genoeg aan hebt dan kan je het beste de internetoptie op de simkaart uitzetten als je geen MB's wilt bijkopen, zo voorkom je kosten buiten de bundel. Het internet op de simkaart uitschakelen kan via Mijn Simyo > Instellingen > Internet en bellen. 

Groetjes,
Amy

Reageer