Skip to main content
Ik heb net om het adres van iemand zijn vriendendeal account gevraagd,zit ik gewoon de hele inschrijf procedure te doen zonder dat het via haar account ging.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?

Ik log in via mijn man zijn account,want ik kon ook mijn account niet activeren zonder jullie simkaart



Mvg een passant
Hoi een passant, welkom op het Simyo forum :D



De aansluiting waarmee je actief bent op het forum, die van je man, is via de Vriendendeal besteld en geactiveerd. Die andere inderdaad niet. Niet via de Vriendendeal besteld en niet geactiveerd :(

Qua Vriendendeal kan ik je helaas niet helpen. Als er in een shop van iemand is besteld is dat zichtbaar voor ons en krijg je automatisch allebei de korting. Als je een foutje hebt gemaakt is dat erg spijtig, maar we kunnen die korting helaas met de hand toevoegen...



Je geeft ook aan je account niet te kunnen activeren. Bedoel je daarmee dat je je simkaart niet kon activeren? Als die geactiveerd is, is meteen ook je account actief, namelijk.

Kun je wat duidelijker omschrijven wat er precies niet lukt?
Beste Ernst,



Wat betreft de account activeren,daarvoor heb je de simkaart die jullie opsturen nodig en dat duurt een paar werkdagen.

De constatering dat ik niet via het winkeltje had aangemeld was zo,n beetje direct na het betalen van de €0,01.

Jammer dat jullie mij niet kunnen helpen,een andere oplossing is dat ik zodra mijn abonnement  in zou moeten gaan deze annuleren en opnieuw een aanvragen. ;)

Is wel optie b maar is niet anders.

In ieder geval bedankt voor de moeite.



Mvg Jolanda
Hoi een passant,



Ik heb zojuist telefonisch contact met je proberen te krijgen, helaas nam je niet op, maar gelukkig heb ik wel je man kunnen bereiken om de annulering van de bestelling zonder de Vriendendeal-korting in orde te maken.



Dit, omdat ik zag dat we een goedkeuring voor het behoud van je nummer hebben voor 20-5, dit verzoek voor nummerbehoud moeten we op tijd annuleren om te voorkomen dat het nummer alsnog wordt overgezet op de simkaart, wat natuurlijk niet handig is als je deze wil annuleren ;)



We zien de simkaart graag 'retour afzender' komen en je kan nu gewoon een nieuwe bestelling met nummerbehoud plaatsen via de Vriendendeal-shop 🙂

Reageer