.

Beantwoord

Bestelling MoyeeCoffee

  • 16 November 2022
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Beste Mensen,

Ik heb onlangs een abonnement aangevraagd met toestel, mijn klantnummer is XXXXXXX, mobielnummer: 06-XXXXXXXX, ik heb besteld: 

Je telefoon is onderweg

De Xiaomi 12T Pro 256GB zwart is onderweg naar jou!

Simyo Compleet

Nee

Looptijd

2 jaar

10 GB 

Deal

€ 5

200 min/sms

€ 5

Per maand

€ 10

Ik ben het ordernummer kwijt om een afspraak te maken voor de levering, kan de bevestiging van deze order nogmaals verzonden worden naar XXXXXX@XXXXXXXXXXX.com

Ook wens ik de orderbevestiging op deze mail adres te ontvangen, graag verneem ik spoedig van jullie.

Ishaak

MoyeeCoffee

icon

Beste antwoord door Roeqajja 16 November 2022, 11:18

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Ik zou z.s.m. alle prive info (telnr. klantnr.) uit het bericht verwijderen, de hele wereld kan dit forum lezen en er zijn altijd grapjassen die hiervan misbruik maken!

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Moyee Ishaak,

Bedankt voor je bericht. Wij hebben je bericht hierover ontvangen op Facebook, via dit kanaal heb ik je verder geholpen. Ik raad aan om in het vervolg het contact via één kanaal te houden om verwarring te voorkomen. 

Zoals @Hans63 (bedankt!) zegt is het Forum inderdaad openbaar, dit betekent dat iedereen mee kan lezen. Wees daarom voorzichtig met het delen van je persoonlijke gegevens! Wij hebben je telefoonnummer, klantnummer en e-mailadres uit je bericht verwijderd. Ik adviseer je om in het vervolg voorzichtiger te zijn hiermee.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer