.

Vraag

bestelling abonnement

  • 3 October 2012
  • 1 reactie
  • 416 Bekeken

Heb 24-09-2012 sim only abonnement besteld
had dezelfde dag mijn voorlopige tel.nr.binnen
en zou binnen 3 dagen mijn simkaart krijgen 
tot op heden nog niks binnen. Probeer al 4 dagen 
simyo te bereiken maar dat is nog niet gelukt 
kan iemand mij hier antwoord op geven

m.v.g. henk

1 reactie

Badge +2
Beste hejoput,


Uit onze gegevens blijkt dat de aanvraag is afgekeurd omdat de tenaamstelling van het contract en de tenaamstelling van het rekeningnummer waarvan je de € 0,01 heeft overgemaakt niet overeenkomen. Gaat het hier om een en/of rekening? Wij verzoeken je in dat geval een bewijs toe te sturen waar beide tenaamstellingen opstaan. Dit kan een printscreen zijn van de startpagina van het internetbankieren. Ook kan je een kopie van de bankpas maken.

Groetjes,

Arie

Reageer