.

Beantwoord

Bestelling abbonement

  • 19 October 2012
  • 1 reactie
  • 207 Bekeken

Goedendag,

Ik heb onlangs een nieuw 1-jaar abonnement afgesloten bij Simyo. Na het invullen van de gegevens voor nummerbehoud trad er een fout op. In de veronderstelling dat dit aan mijn browser (Safari) lag heb ik het nogmaals geprobeerd met een andere browser (Chrome). Zelfde probleem trad op. Omdat ik na een paar uur nog steeds geen bevestigings e-mail had gekregen van Simyo heb ik het later op de dag nog een keer greprobeerd (met were een andere browser). Wederom foutmelding.

Pas 's nachts ontving ik een bevestiging van mijn bestelling (1 maal). Ik heb echter wel drie starters pakketten ontvangen. Wat moet ik doen met de twee starters pakketten die ik niet zal gebruiken? En hoe zorg ik ervoor dat ik geen abonnementskosten voor die twee extyra pakketten ga betalen?

Met vriendelijke groet.
icon

Beste antwoord door Arie 22 October 2012, 09:38

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste Camomile,

Zolang je de teveel bestelde startpakketjes niet activeert zullen er geen extra kosten in rekening worden gebracht. Het startpakket met het tijdelijk nummer eindigend op 767 kan je behouden. De andere stratpakketjes kan je retour afzender sturen.

Groetjes,

Arie

Reageer