.

Beantwoord

bestellen van een abonnement

  • 13 June 2012
  • 3 reacties
  • 825 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik wil graag een abbo bestellen voor me zoon maar mijn vraag is of het op zijn blankrekening nummer kan!
Kan je dat later veranderen bij de instellingen bij simyo?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Manisha 16 June 2012, 10:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Clemens1,

Als je zoon minderjarig is kun je op jouw naam een abonnement afsluiten. Je dient hierbij ook jouw bankgegevens op te geven, de bestelling zal namelijk niet goedgekeurd worden als tenaamstelling van de bankrekening afwijkt van jouw naam.

Het spijt ons je niet anders te kunnen berichten.

Groetjes,

Manisha
Hallo,

Ook ik heb een probleem met minderjarig zijn. Ik ben zelf minderjarig en heb samen met mijn moeder een Sim-only abbonnement aangevraagd. Ik heb de simkaart en het tijdelijke (of nieuwe) nummer ontvangen. Tegelijkertijd heb ik ook een mail ontvangen waarin staat dat ik mijn oude nummer niet kan worden behouden omdat ik bij een andere provider zat. Dit is niet juist, ik zat al bij simyo. Wel is het zo dat omdat ik het abbonnement met mijn moeder heb afgesloten het abbonnement op haar naam staat. Het oude nummer van mijn prepaid staat nog op mijn naam en bestaat nu nog. Nou vind ik het nummer dat ik heb gekregen wel een mooi nummer, en wil ik niet per se mijn prepaid nummer behouden, maar ik zou wel graag willen weten of ik mijn simkaart kan activeren en dan het normale tarief (dus niet het buiten bundel tarief) betaal. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik nu moet doen.

Bij voorbaat dank, 
Anke
Badge +6
Hallo,

Ook ik heb een probleem met minderjarig zijn. Ik ben zelf minderjarig en heb samen met mijn moeder een Sim-only abbonnement aangevraagd. Ik heb de simkaart en het tijdelijke (of nieuwe) nummer ontvangen. Tegelijkertijd heb ik ook een mail ontvangen waarin staat dat ik mijn oude nummer niet kan worden behouden omdat ik bij een andere provider zat. Dit is niet juist, ik zat al bij simyo. Wel is het zo dat omdat ik het abbonnement met mijn moeder heb afgesloten het abbonnement op haar naam staat. Het oude nummer van mijn prepaid staat nog op mijn naam en bestaat nu nog. Nou vind ik het nummer dat ik heb gekregen wel een mooi nummer, en wil ik niet per se mijn prepaid nummer behouden, maar ik zou wel graag willen weten of ik mijn simkaart kan activeren en dan het normale tarief (dus niet het buiten bundel tarief) betaal. Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik nu moet doen.

Bij voorbaat dank, 
Anke


Hoi Anke3,

Welkom op het forum!
Ik heb je vraag verplaatst naar een eigen topic gezien je vraag over nummerbehoud gaat.
Je vraag en mijn antwoord vindt je hier .

Reageer