Skip to main content
Heeft Simyo ook sim only abonnementen voor een gezin? Naast mijn dochter en ik krijgt mijn zoon nu ook een sim only abonnement. Is dat aantrekkelijk om ook bij Simyo te doen?
De reactie van simyo in dit topic zal je vraag beantwoorden.

https://forum.simyo.nl/meedenken-simyo-106/gezinskorting-simyo-idee-30641



........ laatste respons.



Goed dat jullie hier steeds meer ideeën naar voren brengen Zoals eerder gezegd, zijn er op dit moment geen concrete plannen om iets als een familiebundel of combikortingen in het leven te roepen. Wel kan ik jullie aangeven dat er over gesproken wordt door de juiste personen. Het is al een aantal keer in verschillende meetings naar voren gekomen.



Echter is er tot op dit moment nog geen uitsluitsel over wat we hierin kunnen doen of dat we het überhaupt gaan gebruiken. Als er meer bekend is, zijn jullie de eerste die het horen



Groetjes,

Angela
Hoi Ernst-Jan,



Wat leuk dat je overweegt om ook een Simyo Sim only aan te schaffen voor je dochter 😃



Helaas kan ik jullie op dit moment geen gezinsabonnement aanbieden. Zoals je in de reactie van Friesian kunt lezen, worden de mogelijkheden onderzocht maar zijn er nog geen concrete plannen. Jouw vraag hierover ga ik natuurlijk wel doorzetten naar de juiste afdeling!



Je kunt voor nu wel gebruik maken van de VriendenDeal!



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Sean



@Friesian, bedankt voor je hulp!
De zoekfunctie op het forum naar 'Gezinsabonnement' laten 3 hits zien, waarbij ik dan maar dit topic voortzet.



Er gaan steeds meer geluiden op om mijn zoon (10) een mobiele telefoon te geven.



Graag verneem ik de voortgang van het onderzoek naar de mogelijkheden hieromtrent.
Hoi RicoK,



Leuk om te horen dat je ook een Simyo abonnement voor je zoon overweegt 😃



Het klopt dat er steeds meer vraag komt vanuit klanten naar een gezinsabonnement. Het is dan ook een terugkerend onderwerp dat telkens op de agenda komt. Vooralsnog is hier nog geen besluit over genomen. Hopelijk is dit één van de vele goede ideeën van klanten waar we volgend jaar iets mee kunnen doen. Als er een besluit over wordt genomen, laten we dit natuurlijk aan je weten ;)



Als je hier nog vragen over hebt, hoor ik dat graag van je :)



Groetjes,

Samantha

Reageer