Kunnen wij onze abonnementen bundelen als gezin ?
Goed dat jij je vraag bij ons komt stellen!
Wimj12 heeft je het juiste antwoord gegeven. Je kunt voor je hele gezin meerdere abonnement afsluiten bij ons, maar bepaalde voorwaarden of kortingen zijn er niet. Er is helaas ook geen familiebundel of een familiepakket.
Wat niet is, zou ooit kunnen komen. Ik kan je niet beloven dat we deze mogelijkheden ooit gaan aanbieden. Wat ik je wel kan beloven, is dat wij zeker serieus omgaan met je opmerking hierover. Om die reden heb ik het op onze Wall of Change geplaatst. Dit is een muur vol suggesties en tips van onze klanten. Elke idee wordt uitvoerig besproken en er wordt gekeken naar de mogelijkheden. Wie weet, kan ik je in de toekomst wel blij maken.
Heb je hier nog vragen over?
@Wimj12, bedankt voor je goed antwoord en de moeite!
Groetjes,
Angela
Er is nu een familiebundel. Hoe kan ik met beide accounts hier gebruik van maken?
Er is nu een familiebundel. Hoe kan ik met beide accounts hier gebruik van maken?
Er is "samen korting”. Met de samen korting krijgen 2 leden bij het afsluiten eenmalig 10 euro en worden de accounts gekoppeld, zodat deze beiden te beheren zijn.
Deze “samen korting”-abonnementen zijn nog steeds verschillende abonnementen, waarbij ieder lid zijn eigen bundels heeft. De minuten/SMSjes/MBs kunnen ook in dat geval niet worden gedeeld met andere leden.
Ik zou zelf graag ook wel willen dat ik een extra (data-)simkaartje zou kunnen krijgen die deelt met mijn huidige bundels, maar helaas kan dat niet. Ook het weggeven van minuten/MBs zou ik graag zien, maar dat is ook niet mogelijk.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Eigenlijk heeft
Thanks voor je reactie
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.