Skip to main content
Graag zou ik een bedrag instellen dat, zodra mijn bundel op is, voor dat bedrag nog maximaal nog wordt gebeld. Dit door de exorbitant hoge kosten voor buiten de bundel. (En ja, ik ken de tarieven, en ja ik weet dat ik dat via mijn Simyo mijn tegoed kan zien, en ja etc.) Maar ondertussen wil ik niet voor verassingen komen te staan!



Mijn dank, groet, Wally
Graag zou ik een bedrag instellen dat, zodra mijn bundel op is, voor dat bedrag nog maximaal nog wordt gebeld. Dit door de exorbitant hoge kosten voor buiten de bundel. (En ja, ik ken de tarieven, en ja ik weet dat ik dat via mijn Simyo mijn tegoed kan zien, en ja etc.) Maar ondertussen wil ik niet voor verassingen komen te staan!



Mijn dank, groet, Wally




Hoi Wally1969,



Wat jij voorstelt, dat noemen ze ook wel een bel- (of internet-)plafond. De mogelijkheid om zoiets in te stellen, hebben we bij Simyo niet. Je zult dus echt zelf je verbruik in de gaten moeten houden als je niet verrast wilt worden.

Je geeft zelf al aan, dat die mogelijkheden je bekend zijn: Mijn Simyo, en tegenwoordig ook de App om je verbruik bij te houden.

Hier op het forum hebben sommige mensen het ook over apps die je internetverbruik kunnen bijhouden, en dit bij een bepaalde grens voor je kunnen uitschakelen. Daar kun je bij Simyo geen rechten aan ontlenen, maar het is toch een tip. In dit topic gaat het daar bijvoorbeeld over.



Heb je iets aan deze tip?



Groetjes,

Charlene

Reageer