.

Beantwoord

Ben ik vrij om over te stappen naar een andere provider?

  • 20 September 2015
  • 3 reacties
  • 213 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Omdat ik een nieuwe telefoon ga nemen en daar een abonnement bij krijg zal ik gaan overstappen na een zeer fijne tijd bij Simyo. Ik vroeg me af of ik op het moment vrij ben om over te stappen.

Groetjes Bart
icon

Beste antwoord door Nielsiejjj92 20 September 2015, 20:57

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hi Bart,

Fijn om te horen dat je tevreden bent over Simyo 🙂 Ik begrijp waarom je overweegt over te stappen.
Heb je misschien al eens op belsimpel.nl of studentmobiel.nl gekeken? Vaak is het namelijk mogelijk om daar een nieuwe Simyo sim only te bestellen met nummerbehoud en een toestel met korting. Je hoeft daarvoor trouwens ook niet zelf een opzegging bij Simyo te doen, dat gaat helemaal vanzelf met het nummerbehoud.

Belangrijk om te weten is of je wel contractvrij bent of dat binnenkort wordt. Om je vraag daarmee gelijk te beantwoorden, dat kun je zien op Mijn Simyo onder> Instellingen> Abonnement. Als je daar een datum ziet staan ben je nog niet contractvrij. Indien daar geen datum staat dan kun je in principe rekening houden met een opzegtermijn van 1 maand. Morgen zal een moderator je bericht vast lezen en die kan je gegevens er even bij pakken.

Heb ik je vraag zo beantwoordt? Let me know 😃
Badge
Ja helemaal, bedankt voor je reactie!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi BartVsim,

Je topic heb ik voor de overzichtelijkheid verplaatst naar het subforum Abonnementen.

Super dat Nielsiejjj92 al een antwoord heeft gegeven op je vraag. Je hebt nu een maandelijks opzegbaar abonnement. Hierdoor kun je rekening houden met een maandopzegtermijn. Erg jammer dat je wilt gaan overstappen.

Heb je gekeken naar de tips van Nielsiejjj92 om bijvoorbeeld via belsimpel.nl of studentmobiel.nl iets te bestellen? 😳

@Nielsiejjj92, dankjewel voor je volledige antwoord 😃

Reageer