Skip to main content
Hi, Ik zag op een advertentie in FB dat je voor €13, 300 minuten en 500 mb kunt nemen. Op het ogenblik betaal ik voor 250 minuten en 500 mb €16,99. kan ik dit nu veranderen door op de advert te klikken en gaat dat dan automatisch veranderen??

B.v. dank.

Caz
Denk het niet. Dat is voor nieuwe klanten.

Je moet even inloggen op jouw Simyo en dan kijken naar de gegevens.

Jaarabo is goeienkoper dan maand.

Dus dat is het verschil.
Hoi caz, welkom op het Simyo forum :)



Om je vraag vindbaar te maken voor andere forumleden, heb ik je topic verplaatst naar het "abonnement" subforum.



Goed dat je dit is opgevallen, want je kunt inderdaad een stuk goedkoper uit zijn als je overstapt naar de nieuwe tarieven 🙂. Je hebt namelijk momenteel nog de bundels die we in 2011 hebben gepresenteerd! Deze zijn vergelijkbaar met een maandabonnement tarief. Als je het contract zou verlengen met een jaar, betaal je inderdaad maar €13,- voor hetzelfde abonnement (zelfs iets meer belminuten)!



Je kunt dit doen via Mijn Simyo. Zodra je ingelogd bent, scrol je naar beneden totdat je "Mijn abonnement aanpassen" ziet staan. Hier kun je vervolgens de wijziging doorgeven. Als je dit voor de 25e van deze maand doet, gaat je abonnement al per de eerste van de komende maand in.



Heb ik je zo duidelijk uitleg gegeven?



Dankjewel voor je reactie, koorelle! 🙂

Reageer