.

Beantwoord

Beltegoed opvragen via mijn abonnement, maar hoe?

  • 30 January 2012
  • 4 reacties
  • 2043 Bekeken

Badge
Geachte heer/mevrouw,



Graag zou ik mijn beltegoed willen opvragen via *101# i.p.v. iedere keer in de PC te duiken die ik niet op zak heb, maar ook voor mensen die geen computer hebben zou het een grote uitkomst zijn. Ik log nu zo af en toe in om hun belminuten na te kijken, dat kan je van mensen die 80 jaar zijn ook niet meer verwachten, die willen het eenvoudig houden, zo ook de telefoon.



Wil Simyo.nl het beltegoed via *101# of op een andere manier op de telefoon, opvraagbaar maken?



Ik neem aan dat ik niet de enige ben die tegen dit probleem aanloopt, dus bij deze de brief en discussie die ik opstart voor meer mensen die dit wensen.



In afwachting op uw hopelijk positieve antwoord.



Met vriendeljke groet,



Een van de meerdere klanten die naar u zijn overgestapt.
icon

Beste antwoord door Bibi 30 January 2012, 19:31

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +5
Hi Casper,

Helaas is het momenteel nog niet mogelijk je beltegoed via een verkort nummer op te vragen, wel zullen wij het verzoek van jou (en alle andere klanten) doorgeven aan de desbetreffende afdeling.
Wij houden je op de hoogte.

Groet,
Bibi
Badge
Geachte heer/mevrouw,



Graag zou ik mijn beltegoed willen opvragen via *101# i.p.v. iedere keer in de PC te duiken die ik niet op zak heb, maar ook voor mensen die geen computer hebben zou het een grote uitkomst zijn. Ik log nu zo af en toe in om hun belminuten na te kijken, dat kan je van mensen die 80 jaar zijn ook niet meer verwachten, die willen het eenvoudig houden, zo ook de telefoon.



Wil Simyo.nl het beltegoed via *101# of op een andere manier op de telefoon, opvraagbaar maken?



Ik neem aan dat ik niet de enige ben die tegen dit probleem aanloopt, dus bij deze de brief en discussie die ik opstart voor meer mensen die dit wensen.



In afwachting op uw hopelijk positieve antwoord.



Met vriendeljke groet,



Een van de meerdere klanten die naar u zijn overgestapt.



Precies dat is wat ik net ook als nieuwe klant als eerste aan het zoeken was en schijnbaar helemaal niet bestaat.
Eerste teleurstelling bij Simyo.
Je wil niet afhankelijk zijn van internet of computer om je prepaid abonnement volledig te kunnen benutten.
Maar ik denk zelf dat het gewoon bewust door Simyo gedaan is zodat je je beltegoed niet doeltreffend in de gaten kunt houden en daardoor waarschijnlijk toch meer bellen doet. Als je immers via je mobiel zou kunnen kijken wat je beltegoed is, en je ziet dat het lager is dan jij dacht, zou je verschillende "onbelangrijke" gesprekken gewoon uitstellen of niet meer voeren.
Toch doe ik ook zoals vele anderen een beroep op Simyo om deze funktie te verwezenlijken waardoor alle klanten weer 100% tevreden kunnen zijn.
Mvg Michel.
Voor alle klanten (abo's en pre-paid) is het wenselijk om het saldo via de telefoon op te kunnen vragen. Als we in de 20e eeuw zouden leven, kan ik begrijpen dat dit niet mogelijk is , maar nu . . . .

Simpel een vorm van klantvriendelijkheid om dit alsnog en spoedig te implementeren. Zou het nodig zijn om een Twitter-actie op poten te zetten om dit te bereiken of is Simyo bereid hier een kleine investering te doen en dit alsnog te realiseren? Anders is de keuze van Simyo naar Simpel een overweging of is dat weer te Simpel?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum JaapW,

Deze optie is helaas niet op korte termijn zomaar te realiseren. Zoals hierboven aangegeven is het zeker iets wat Simyo in overweging zal nemen. Op dit moment valt het te controleren via je persoonlijke pagina.

Groetjes,

Alex

Reageer