Skip to main content
Hallo, 



Ik krijg bij inloggen op Mijn Simyo de volgende melding:



"Wij willen trouwe klanten graag belonen. Daarom hebben we speciale bundels met korting voor je klaar staan als je nog een jaar bij ons blijft. Bekijk je korting!"



De getoonde prijzen/bundels zijn precies hetzelfde als bij mijn huidige abonnement. Ik ben benieuwd wat de "speciale bundels met korting" zijn....



 
Hallo, 



Ik krijg bij inloggen op Mijn Simyo de volgende melding:



"Wij willen trouwe klanten graag belonen. Daarom hebben we speciale bundels met korting voor je klaar staan als je nog een jaar bij ons blijft. Bekijk je korting!"



De getoonde prijzen/bundels zijn precies hetzelfde als bij mijn huidige abonnement. Ik ben benieuwd wat de "speciale bundels met korting" zijn....



 




Hoi bvl512,



De bundel die je nu hebt (Simyo100) die hoort niet bij de speciale bundels. De Simyo 200 of hogere bundels, daar krijg je een euro extra korting op, mocht je die kiezen bij het verlengen. Voor de Simyo XXL geldt die korting dan weer niet.

Je kunt eens wat rond klikken om te kijken of er iets bij zit wat je graag zou willen.

Als je niet verlengt, houd je gewoon de tarieven die je al hebt. Alleen kun je dan maandelijks opzeggen. :)



Groetjes,

Charlene
Hallo, 



Ik krijg bij inloggen op Mijn Simyo de volgende melding:



"Wij willen trouwe klanten graag belonen. Daarom hebben we speciale bundels met korting voor je klaar staan als je nog een jaar bij ons blijft. Bekijk je korting!"



De getoonde prijzen/bundels zijn precies hetzelfde als bij mijn huidige abonnement. Ik ben benieuwd wat de "speciale bundels met korting" zijn....



 




Hoi bvl512,



De bundel die je nu hebt (Simyo100) die hoort niet bij de speciale bundels. De Simyo 200 of hogere bundels, daar krijg je een euro extra korting op, mocht je die kiezen bij het verlengen. Voor de Simyo XXL geldt die korting dan weer niet.

Je kunt eens wat rond klikken om te kijken of er iets bij zit wat je graag zou willen.

Als je niet verlengt, houd je gewoon de tarieven die je al hebt. Alleen kun je dan maandelijks opzeggen. :)



Groetjes,

Charlene





Hoi Charlene en dank voor je antwoord!

Wel jammer dat de tekst op ' mijn simyo' dus nergens op slaat als het om 'mijn abonnement' gaat...... 🙂
Hoi Charlene en dank voor je antwoord!

Wel jammer dat de tekst op ' mijn simyo' dus nergens op slaat als het om 'mijn abonnement' gaat...... :)




Hoi bvl512,



In 'jouw abonnement' kun je je bundels maandelijks naar boven of beneden wijzigen. Er staan dus wel degelijk speciale bundels klaar, alleen niet de bundel die jij op dit moment hebt 🙂



Groetjes,

Charlene

Reageer