Skip to main content
Ik heb een vraag ik heb recent een abbonement afgesloten bij simyo (100 belminuten 1500mb) maar tot mijn grote verbazing heb ik na aansluiting 99 minuten terwijl ik nog geen één keer heb gebeld of gesmsed.



Graag hierop een antwoord
De hoeveelheid belminuten en MBs worden naar rato gekort als je in de loop van de maand klant bent geworden. Je betaalt daarvoor ook minder. Vanaf maart krijg je je volledige bundels en betaal je het volle pond.
De hoeveelheid belminuten en MBs worden naar rato gekort als je in de loop van de maand klant bent geworden. Je betaalt daarvoor ook minder. Vanaf maart krijg je je volledige bundels en betaal je het volle pond.

Maar dat is volgens mij niet van toepassing als ik op 1 februari mijn abonement heb afgesloten geactiveerd heb. Plus dan zou er bij mijn MB's ook wat moeten missen.
Misschien is het handig om in je Mijn Simyo omgeving te kijken waar die ene minuut gebleven is / gebleven zou kunnen zijn. :rolleyes:
Ik heb een vraag ik heb recent een abbonement afgesloten bij simyo (100 belminuten 1500mb) maar tot mijn grote verbazing heb ik na aansluiting 99 minuten terwijl ik nog geen één keer heb gebeld of gesmsed.



Graag hierop een antwoord




Hoi Aalt,



Ik zie wel een smsje, naar je eigen nummer. Op 2-2 om 5:38 uur. wellicht is niet bewust gegaan, maar is het een soort instelling van je toestel? Welk toestel gebruik je, Aalt? Dat hoor ik graag van je.

Wellicht weten andere forumgebruikers dan de verklaring voor dit smsje.



Groetjes,

Charlene
Je mag die één minuut wel van mij hebben hoor.
Je mag die één minuut wel van mij hebben hoor.



Da's lief van je Ahmed_a 🙂

Reageer