.

Beantwoord

Bellen/SMS in het buitenland

  • 3 January 2012
  • 5 reacties
  • 980 Bekeken

Badge
Hallo,

Als ik in het buitenland verblijf heb ik geen enkele mogelijkheid om verbinding te krijgen met welke provider dan ook, terwijl de optie 'bellen in het buitenland' wel aanstaat bij Mijn Simyo.
Is hiervoor een oplossing?

Alvast bedankt,

Steven Roodhorst
icon

Beste antwoord door Bibi 3 January 2012, 12:14

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +5
Hi Steroes,

Na het activeren van de optie bellen in en naar het buitenland zou dit mogelijk moeten zijn, zou je het mobiele nummer per privebericht toe willen sturen zodat ik dit voor je kan controleren.

Groet, Bibi
Hi @simyo,
Wat is er aan de hand met het bellen in het buitenland, meer specifiek Zwiterserland? Het toestel ontvangt wel berichten dat er gemiste oproepen zijn, maar kan niet zelf bellen/gebeld worden. Wanneer vanuit Nederland gebeld wordt, krijg je eerst de melding "dit nummer is niet bereikbaar" om vervolgens naar de voicemail doorgezet te worden. De optie "bellen en sms-en in het buitenland" staat (en stond al een poos) aan.
Bedankt voor jullie reactie.
Mark.
Badge +5
Hi tang.jc,
Heb je geprobeerd om handmatig naar een netwerk te zoeken?
Om je beter van dienst te kunnen zijn verneem ik graag je mobiele nummer per privebericht.
Groet,
Bibi
Lijkt mij dat er iets structureels aan de hand is want er zijn teveel mensen met dezelfde problemen en wel niet kunnen bellen in en naar buitenland evenals sms'en.
Heb antwoord gekregen van Alex maar dat sloeg nergens op want ik had aangegeven dat bellen in/naar buitenland aan stond en heb ook handmatig naar providers gezocht maar iedere keer hetzelfde antwoord, geen bereik en straks moet ik weer naar het buitenland dus aub help me om bereik te krijgen. instellingen telefoon ook na laten kijken ook daar is niets te vinden.   Kiki 46
In Holland werkt Simyo perfect. . 
Reputatie 5
Badge +10
Hoi kiki46,

Het kan voorkomen dat de optie bellen in en naar het buitenland technisch niet goed aan staat. Door het te herstellen, wordt het probleem vaak verholpen. Ik begreep uit je reactie in dit topic dat je ons laat weten of het werkt.

Groetjes,

Alex

Reageer