.

Beantwoord

Bellen in buitenland

  • 29 December 2011
  • 3 reacties
  • 827 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
Beste Simyo,
Fijn ook dat er niet een nummer is waar je naar toe kan bellen als je problemen hebt, maar desalniettemin had ik toch niet kunnen bellen. Ik stond met pech in Duitsland en raad eens....ik kon niet bellen, op geen enkele manier kon ik bellen. Alle netwerken geprobeerd, maar geen enkele accepteerde mij.
De dienst staat aan in mijn instellingen en ik heb inmiddels al 4 maanden netjes mijn rekening via automatische incasso betaald, maar kunnen bellen als je pech hebt in het buitenland ho maar.
Dit heeft mij heel veel geld gekost. Nu hoef ik dat niet terug hoor, maar het is een bijzonder slechte service die er verleend wordt. Wat als mijn vrouw moest bevallen? Of ik was tegen een vangrail aangeklapt met alle gevolgen van dien als je geen hulpdiensten kan inschakelen.
Graag had ik gezien dat dit zo spoedig mogelijk verholpen wordt, want ondanks dat de klant zich netjes aan de voorwaarden houdt, lijkt het wel alsof Simyo het geen reet kan schelen in welke vorm er een dienst geleverd wordt.
icon

Beste antwoord door Alex 30 December 2011, 08:55

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +1
Is dit forum alleen maar voor de mensen om te klagen? Geen enkele reactie van een Simyo medewerker? Beetje triest dit...tijd om maar weer eens verder te kijken dus.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Yzord,

Ik begrijp uit je verhaal dat je al handmatig naar een netwerk hebt gezocht. Wat voor melding kreeg je op het moment dat je een keuze maakte voor een buitenlands netwerk? Graag ontvang ik ook je Simyo telefoonnummer per privé bericht. Dan kunnen we gaan kijken wat er aan de hand is.

Groetjes,

Alex
Badge +1
Netjes afgehandeld door Alex. Dus mag van mij op slot.
Tip voor toekomstige mensen: betaal eerst je rekening 2 maanden lang VOORDAT je de optie bellen in buitenland aan zet. Ik had hem eerst aangezet nog voordat ik een rekening hoefde te betalen. Dit was waarschijnlijk het probleem.

Reageer