.

Beantwoord

bellen en internet voor trouwe leden juist duurder?

  • 15 October 2015
  • 5 reacties
  • 192 Bekeken

Badge
Kreeg gisteren een mail waarin tarieven veranderen per 1 november.
Als trouwe beller bekeek ik mijn bundel en dit zou juist duurder worden als ik nog een jaar lid bleef.
Ik betaal nu 8 euro per maand, voor internet 200 mb 5 euro en 100 belminuten voor 3 euro. Per 1 november zou ik dan
voor 100 belminuten 4 euro per maand gaan betalen en voor 200 mb 5 euro. kom ik uit op een verhoging van 1 euro per maand.
wat is dan mijn voordeel als trouwe beller? Ik betaal dan immers 1 euro per maand meer.
En jullie adverteren ook met 100 mb extra, maar dat is toch alleen als je kiest voor 200 mb voor 6 euro? dus dan zou mijn abonnement op 10 euro per maand komen i.p.v. nu 8 euro. Dus nog eens 2 euro per maand meer.
Graag jullie reactie hierover.:?
icon

Beste antwoord door Ernst 15 October 2015, 16:06

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +1
Ik zit ook met netzoiets. Ik betaal nu €3 voor 100 belminuten. Als ik niets wijzig, gaat deze blijkbaar toch omhoog zo te zien in mijn simyo.

Erik
Badge
Klopt, en als je wel wat wijzigt, dus een jaar verlengd betaal je én meer én je krijgt geen 100 mb gratis.
Badge +1
ja, maar dat jaar kun je op 2 manieren verlengen. Normaal, of als trouwe klant. Als je gewoon een jaar verlengt, ben ik in ieder geval duurder uit. Kies ik voor een jaar als trouwe klant, blijf ik hetzelfde betalen, maar krijg ik er extra data bij.
Ik betaal nu 3 euro voor 100 minuten, deze is er straks niet meer, de prijs van data word wel aantrekkelijker.

Erik
Badge
Bedankt, dan toch maar weer een jaar verlengen en iets meer betalen. meer data is inderdaad wel handig, maar de
promotie van Simyo blijft een beetje misleidend.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi jeannetteangel en ErikM1972,

In dit topic wordt meer uitleg gegeven over de nieuwe bundels en tariefswijziging.
Misschien vinden jullie daar het antwoord op je vraag?

Reageer