Skip to main content
Hallo,



Ik kan al een aantal dagen niet bellen en vaak niet gebeld worden. Daarnaast doet mijn 3G het niet. Ik dacht dat het misschien mogelijk was dat mijn abonnement verlopen was, maar dit kan ik nergens terugvinden op mijn Simyo.nl. Daarbij dacht ik dat mijn huidige contract verlengd wordt omdat ik het niet opgezegd of gewijzigd heb. Wat zou het probleem kunnen zijn?
Heb je al eens je toestel opnieuw opgestart?

Wat krijg je te horen als je probeert te bellen?

Zijn al je facturen betaald?



Abonnement lopen automatisch door na je 1ste jaar en zijn dan maandelijks opzegbaar.
Dankjewel voor je reactie! Opnieuw opstarten werkt niet. Als ik probeer te bellen hoor ik geen kiestoon, hij verbindt volgens mij gewoon niet. Op een gegeven moment wordt er automatisch 'opgehangen'. Al mijn facturen zijn betaald.

Maar in ieder geval weet ik dat het dan niet aan mijn abonnement ligt, bedankt!
Misschien kun je nog even proberen om je verbinding te testen in een ander toestel. Zo kun je uitsluiten of het aan je Simkaart ligt.
Hoi M.R.Michael, welkom op het Simyo forum!



Vervelend dat je niet kan bellen en gebeld kan worden. Raytje heeft al een aantal dingen gecheckt. Bedankt dat je zo goed meehelpt Raytje :D



Het ligt inderdaad niet aan je abonnement. Je facturen zijn betaald. Wanneer je jaarabonnement is verlopen, dan wordt het daarbij maandelijks verlengt.



Ik heb je simkaart gereset. Het is belangrijk dat je je telefoon uit en weer aanschakelt. Zo gaat hij zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Daarbij kun je handmatig in je telefoon het KPN netwerk selecteren. Als je ook niet kan internetten, wil je dan je internetinstellingen doornemen via toestelhulp?



Wanneer deze stappen niet werken, wil je dan de tip van Raytje proberen? Je kunt je simkaart dus in een andere telefoon testen.



Laat je ons weten wat de uitkomst is? 🙂
Hallo,

Bedankt voor de hulp, het probleem is inmiddels opgelost



Groeten
Hoi M.R.Michael,



Wat fijn dat het weer werkt! Dankjewel voor je terugkoppeling.:D

Reageer