Skip to main content
hallo, vooreerst dit. eerder logde ik in onder draadje. dit is niet meer mogelijk dus opnieuw geregistreerd.



u geeft in de email het tijdelijk nummer op wat u eerder heeft toegewezen toen ik ben overgestapt van prepaid naar abo.



terwijl ik mijn oude prepaid nummer dus met nummerbehoud heb overgezet. ik bel daar dus ook mee.



2e wat kost sms is dat 1 minuut of hoe werkt het.



3e ik zie toch bel kosten staan . dit zou niet moeten zijn of de eerste bundel van 200 minuten is er overheen gegaan

maar gezien data zou dat niet kloppen. of zit ik er naast.



4e tevens dus de vraag waarom ik met draadje niet meer naar dit forum kon!!
Als je nummer nog niet is overgezet, betaal je buiten de bundel kosten. Dus als je hebt gebeld met het tijdelijke simyo nummer, kun je kosten zien staan ja. Een smsje word afgeschreven als een minuut, behalve als je SMS verdubbelaar hebt. Met je laatste vraag kan ik je niet helpen.
Hoi gazalo,



Aatje92 heeft vraag 1, 2 en 3 al beantwoord zie ik. Je kunt niet meer inloggen omdat je technisch gezien bent overgestapt naar een andere account. Hierdoor zijn je registratie gegevens ook gewijzigd. Daarom heb je je opnieuw moeten aanmelden. Je kunt niet 2 x dezelfde gebruikersnaam opgeven. Excuses voor de verwarring.



Groetjes,



Alex

Reageer