.

Beantwoord

belgie 44 cent per minuut bellen? + tringg per minuut sec afrekenen en buitenbundel

  • 10 February 2013
  • 3 reacties
  • 755 Bekeken

Badge +1
Ben ik weer met het volgende , ik zie op mijn rekening het volgende

08-02-2013 21:48 Gesprek naar 0032498124923 00:21:59 € 9.78
9,79 / 22 minuten komt op 44 cent per minuut uit lijkt mij vrij sterker?

maar goed verder heb ik nog steeds geen fatsoenlijk antwoord gekregen op de vraag

1 mijn oude tringg abonoment had per sec afrekeningen nadat ik door jullie ben over gezet is het per minuut geworden

2 mijn oude tringgg abonoment was 10 cent als je buiten de bundel belt per minuut dat is nu 15 cent geworden.

Ik heb een onduidelijk antwoord gekregen van jullie maar mijn vraag is simpel concreet is mijn abonoment nu omgezet naar mijn oude tarieven ja of nee , zoja ik heb na de omzetting tringg naar simyo toren hogen rekeningen gekregen word dit ook verrekend?

en 3 als laatste maar ook iets waar ik mij dood aan erger ik heb onlangs een rekening gehad van 200 euro ex btw enkel voor internet omdat
1 dag dit verbruikt had wettelijk en ook volgens jullie andere forums blokkeren jullie boven de 75 euro per dag (citaat

blijkt dat er op een dag meer dan €75,00 buiten de bundel wordt verbruikt blokkeren wij de aansluiting


al om al gaat het om een aardig bedrag bij elkaar en wil ik graag een duidelijk antwoord, een vaag antwoord kan en ga ik niet mee akkoord.
icon

Beste antwoord door Wayne 11 February 2013, 12:58

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey ndebruin,

Jouw vraag over de Tringg tarieven en afronding is vorige week in dit topic reeds beantwoord.

Jouw vraag over de tarieven van het bellen naar Belgie staat op dit moment uit bij onze technische dienst. Hier zal je spoedig een terugkoppeling over ontvangen.

Ik zou graag nog even willen reageren op jouw punt over hoogverbruik. Indien er, na verwerking van jouw verbruiksgegevens, blijkt dat er meer dan €75,00 per dag is verbruikt wordt jouw aansluiting geblokkeerd wegens hoogverbruik. Omdat jouw verbruiksgegevens niet realtime verwerkt worden, is het mogelijk dat de rekening hoger uit valt dan €75,00.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ndebruin,

Ik heb terugkoppeling van de technische dienst gekregen. Ik zie dat bij jou het verkeerde tarief voor bellen naar zone 1 is berekend. Het totaal teveel berekende bedrag € 4,88 zal ik laten verrekenen op je komende factuur. Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Badge +6
krijg ik deze zogenaamde verkeerde kosten ook nog terug?

zojuist al weer een nieuw topic gestart want het is weer fout gegaan !

ik blijf het niet hier posten zorg dat alles voortaan goed verloopt !


Hoi NdBruin,

Je vraag is hier beantwoord.
Ik zal je vraag hier verwijderen om het forum overzichtelijk te houden.

Reageer