Skip to main content
Het is bij onmogelijk om mijn belbundel te wijzigen. Heb de stappen gevolgd zoals beschreven, op diverse app iPhone ipad laptop pc diverse browsers en een derde persoon heeft het geprobeerd maar het lukt niet om in een volgend tab te komen blijf op overzicht staan,??????
Als ik op abonnementsvorm klik gebeurt er niets
Het is bij onmogelijk om mijn belbundel te wijzigen. Heb de stappen gevolgd zoals beschreven, op diverse app iPhone ipad laptop pc diverse browsers en een derde persoon heeft het geprobeerd maar het lukt niet om in een volgend tab te komen blijf op overzicht staan,??????Als ik op abonnementsvorm klik gebeurt er niets



Hoi My73,



Dat klopt. Jij hebt nog een voormalig Tringg-abonnement. Als oud Tringg klant heb je op dit moment een abonnement met een andere vorm en inhoud dan klanten met Simyo Sim Only abonnementen. Uiteraard is het mogelijk om over te stappen op een Simyo Sim Only abonnement, met nummerbehoud. Hiervoor heb je echter een nieuwe simkaart nodig, zodat je over de juiste instellingen beschikt om van het Simyo Sim Only abonnement gebruik te kunnen maken.



Je kunt daarom een nieuwe simkaart bestellen door een bestelling te plaatsen op www.simyo.nl . Tijdens het plaatsen van de bestelling kun je ook de aanvraag nummerbehoud indienen. Op dit moment zul je nog een foutmelding krijgen, nadat je het te behouden nummer hebt ingevoerd. Om dit te voorkomen, dien je het te behouden nummer te veranderen in 06-12345678. Daarnaast dien je KPN in te vullen als provider, in plaats van Simyo.



Rond vervolgens je aanvraag af en houd je inbox in de gaten. Je zult een bevestiging ontvangen van je bestelling. Hierin staat een tijdelijk Simyo telefoonnummer vermeld. Wij vragen je om een e-mail te sturen naar de afdeling Nummerbehoud, ook wel Porteringen genoemd, op [email]porteringen@simyo.nl[/email]



Vermeld hierin je tijdelijke telefoonnummer en het correcte te behouden telefoonnummer. De afdeling porteringen zal dan je aanvraag nummerbehoud corrigeren en het juiste te behouden nummer overzetten op je nieuw te ontvangen Simyo simkaart.



Wanneer dit allemaal in orde is gemaakt, kun jij ook maandelijks je bundels wijzigen.



Laat je nog even weten of het gelukt is?



Groetjes, Charlene

Reageer