Skip to main content
Hallo,



Ik heb een abbo van 1250 belminuten en dat is nu te veel voor mij. Ik wil graag 500 minuten en 200 mb. Maar ik kan niks wijzigen.

 

Hoe kan dit, ik heb nu al langer dan een jaar een abbo bij jullie.
Ik lees ergens op internet dat je dus niet lager dan je startbundel kunt gaan, betekent dus dat ik niet lager kan dan 1250.

Hoe kan ik alsnog naar 500 minuten? Of moet ik dan mijn abbo opzeggen en opnieuw de aansluit kosten betalen om dan pas een nieuw abbo aan te kunnen sluiten? Mocht dat zo zijn dan ga ik dus bij simyo weg.
Hoi Aziza,



Welkom op het forum!



Volgens onze gegevens ben jij een oud-Tringg klant. Dit houdt in dat je dient over te stappen naar een Simyo sim only abonnement op de website. Hier dien je uiteraard aansluitkosten voor te betalen. Je ontvangt vervolgens een nieuwe simkaart van ons met je nieuwe abonnement.
Je hebt dus mazzel! Normaal gesproken kun je niet lager gaan dan je startbundel. Grijp die kans zou ik zeggen 😉
Kpnfreak, wat win ik er mee? Bedoel wat is mijn voordeel.. want ik vind de 30 euro die ik nu betaal te veel omdat ik geen 1250 minuten meer wil. 
Wanneer je een jaarabonnement zou hebben bij Simyo en je was gestart met je huidige bundel, dan kon je een jaar lang niet lager switchen dan je startbundel. Jij dus wel en dat bedoelde ik dus. Dat jij in jouw geval 30 Euro moet betalen is natuurlijk jammer...

Reageer