Skip to main content
Hallo,

Vorige maand heb ik mijn bundel verhoogd van 209 naar 300. Maar dat zie ik nog niet terug in de app. Klopt dat?
Wanneer vorige maand heb je je bundel verhoogd? Als je dat hebt gedaan na de 25e dan gaat deze wijziging een maand later in.
Hoi NatasjaSturkop, welkom op het Simyo forum :)



Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Abonnementen. Andere gebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic op deze manier sneller vinden.



Ik zie niet dat je je bundel hebt verhoogd. Je wijziging is helaas niet doorgekomen.



Als je wijzigt via Mijn Simyo > Overzicht, dan klik je op de knop Mijn abonnement wijzigen. Daarna zie je een pop-up verschijnen "nee, behoud mijn huidige abonnement" of "ja, pas abonnement aan". Pas als je in de pop-up een bevestiging geeft, wordt je wijziging doorgezet.



Hoe heb je precies geprobeerd te wijzigen? Heb je hier bijvoorbeeld een computer, smartphone of iPad voor gebruikt? En heb je dit gedaan via Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app? :o



Ik raad je aan alsnog te wijzen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app. Ik kan voor je controleren of deze is doorgekomen.



Wat RicoK vraagt is ook belangrijk. Als je verhoogd voor de 25ste dan gaat deze verhoging gelijk de volgende maand in. Alle veranderingen na deze datum slaan een maand over.



Laat je het ons weten?



@Ricok; bedankt voor het meedenken!
Hi, net opnieuw gedaan via de app. Doorgekomen?
Zie je zelf een wijziging in je app staan?

En wat zie je als je inlogt?
Hi, net opnieuw gedaan via de app. Doorgekomen?



Hi Natasja Sturkop,



Nu is je wijziging goed doorgekomen bij ons 🙂 Als het goed is heb je daar nu ook een mailtje over gekregen.

Reageer