Skip to main content
Ik vind het jammer, ruim op tijd de belbundel proberen omhoog te zetten wat niet lukte, de knop bleef grijs en kon ik dus niet aanklikken.

Internetbundel kon ik wel aanpassen naar 500.

Nu moet ik met 100 belminuten doen in de maand december.

Niet mijn fout, techische dienst Simyo heeft de boel gereset en nu werkt het wel maar te laat helaas in mijn nadeel.

Beetje jammer, kon ook niet aangepast worden naar de 200 minuten na kontakt met Simyo.

Anno 2013, ben bedroeft Simyo
Hoi hfrantzen,



Ik lees in je gegevens dat er over dit issue al eerder contact is geweest. Onder meer in dit topic is er al wat uitleg geweest.



Ik begrijp je teleurstelling, maar voor zover wij kunnen zien, heb je je belbundel tussen 25 oktober en 3 december niet aangepast.

Op 25 oktober is er een belbundel van 100 minuten/SMS besteld om op 1 november in te gaan, en het enige dat zichtbaar is, is de wijziging in je internetbundel op 1 november om 00.54 uur, en die is op 1 december ingegaan.



Op 1 januari gaat in ieder geval je nieuwe belbundel van 200 minuten/SMS in. Voor nu zit je aardig op schema om niet buiten je belbundel te gaan deze maand.
Beste Ernst, bedankt voor je berichtje maar lees nou eens goed mijn klacht door en zie dat ik mijn belbundel niet kon aanpassen omdat deze lichtgrijs bleef.

de internetbundel wel, deze was dikgedrukt, kind kan de was doen,

Na een reset bij Simyo was de belbundel wel dikgedrukt en kon ik wel wijzigen voor januari 2014.

Dat op 1 januari 2014 de nieuwe belbundel ingaat is nu prima maar nu zitten we in december 2013, de drukste maand van het jaar en met de feestdagen wil je toch de familie en vrienden bellen.

Nogmaals na jullie reset in het systeem lukte het wel dan kan ik er toch niets aan doen dat de aanpassing van de belbundel tussen 25 okt. en 3 dec. niet lukt maar de internetbundel wel?
Beste Ernst, bedankt voor je berichtje maar lees nou eens goed mijn klacht door en zie dat ik mijn belbundel niet kon aanpassen omdat deze lichtgrijs bleef.

de internetbundel wel, deze was dikgedrukt, kind kan de was doen,

Na een reset bij Simyo was de belbundel wel dikgedrukt en kon ik wel wijzigen voor januari 2014.

Dat op 1 januari 2014 de nieuwe belbundel ingaat is nu prima maar nu zitten we in december 2013, de drukste maand van het jaar en met de feestdagen wil je toch de familie en vrienden bellen.

Nogmaals na jullie reset in het systeem lukte het wel dan kan ik er toch niets aan doen dat de aanpassing van de belbundel tussen 25 okt. en 3 dec. niet lukt maar de internetbundel wel?




Hoi hfrantzen,



Klopt, na je contact heeft de IT-afdeling dingen nagekeken en de optie om te wijzigen weer zichtbaar gemaakt.

Maar je bundel voor december wijzigen, moet echt voor de 25ste van november. Wij hebben pas contact gehad op de 29ste, en met terugwerkende kracht is die wijziging niet te maken. De volgende keer mag je echt eerder contact opnemen, zodat we je eerder kunnen helpen om de handelingen te verrichten die je wil kunnen verrichten.

Het spijt me dat we nu voor december niets meer kunnen doen.



Groetjes,

Charlene

Reageer