.

Beantwoord

Bel en internetbundel samen aanpassen?

  • 24 October 2012
  • 4 reacties
  • 294 Bekeken

Ik heb zojuist mijn belbundel aangepast naar bel 100. Tegelijkertijd wilde ik mijn internetbundel aanpassen naar internet 200. Echter, dit blijkt niet mogelijk.
Waarom kan ik niet beiden tegelijk aanpassen?


Groeten,

Richard.
icon

Beste antwoord door Alex 26 October 2012, 17:26

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Richard126,

We zien dat je je vraag ook op Twitter hebt gesteld. Het is overzichtelijker om 1 kanaal te gebruiken. Ik zal hier de oplossing voor je vraag/probleem geven.

Momenteel is het niet mogelijk om beide bundels te wijzigen. We doen ons best om dit op te lossen. Kan je mij een privé bericht sturen zodra je de belbundel hebt gewijzigd naar 200 mb? Je kunt de wijziging vanaf 1/11 doorgeven. Ik zal dan het verschil in prijs laten verrekenen.

Groetjes,

Alex
Ik ben het met je eens dat 1 kanaal makkelijker en overzichtelijker is. Echter.... als ik geen antwoord krijg dan ga ik het andere kanaal proberen.
Na lang wachten heb ik ook iemand aan de telefoon gekregen en daarmee afgesproken dat ik het teveel betaalde voor november verrekend wordt en dat ik na 1 november de internet bundel zelf aanpas.
Moet ik jou nu nog een privebericht sturen? Zo ja, dan moet je even aangeven hoe dat moet.
Badge +2
Beste Richard126,

Je kan uiteraard één van de moderators een privéberichtje sturen zodat wij dit voor je in orde zullen maken.

Groetjes,

Arie

Reageer