Skip to main content
Simyo heeft dus nieuwe bundels geïntroduceerd. Nu wil ik graag het volgende bevestigd krijgen.



Wanneer ik mijn bundel nu aanpas als "trouwe beller". Dan kan ik weer kiezen voor een databundel van 1 GB. Nu staat er dus dat je 500 MB gratis krijgt. Krijg je iedere maand 500 MB extra of geld dat maar 1 maand?



Ik kan de kleine lettertjes niet vinden met betrekking op de nieuwe bundels dus graag een reactie hierop van Simyo.



https://www.simyo.nl/nieuwebundels?utm_source=Clang&utm_medium=e-mail&utm_content=ret_jaar_rate&utm_campaign=ret_okt
Beste Simyo,



Ik heb gisteren ook een mail ontvangen m.b.t. de nieuwe tarieven. Helaas een andere als WG-. Ik heb niet de keuze "Nieuwe bundels voor trouwe bellers" gekregen?



Waar zit hier het onderscheid in? Ik heb nu verlengen per maand maar de optie om dit per jaar te doen en meer MB's voor hetzelfde geld te krijgen is een keuze die ik graag zou maken.



Ik hoor graag hoe dit nou zit.
Hoi WG- en Jussie,



@WG-, welkom op het Simyo Forum.



Wat jammer dat er wat verwarring is over de mails die jullie gehad hebben. Om het een en ander te verduidelijken, hebben wij hier een topic voor aangemaakt. Deze vind je door hier te klikken. Neem even de tijd om dit door te lezen.



Zijn er hierna nog onduidelijkheden, vragen, opmerkingen of complimenten 😉, dan kun je deze ook in bovengenoemd topic plaatsen. We zullen dit topic vandaag extra in de gaten houden zodat je snel een reactie krijgt. Bedankt!



Ik heb dit topic verplaatst naar 'Abonnementen'.



Groetjes,

Angela

Reageer