.

Beantwoord

Beëindiging abonnement?


Badge
Hallo,

Ik ben overgestapt naar Hollands Nieuwe en zij zouden mijn abonnement opzeggen en mijn nummer overnemen. Dat nummer overnemen is gelukt, maar imk zie hier ook nog steeds een abonnement. Hoe kan dit?
Hoor ik van jullie?

Jolantje
icon

Beste antwoord door Charlene 16 May 2013, 16:55

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge +8
Hallo,

Ik ben overgestapt naar Hollands Nieuwe en zij zouden mijn abonnement opzeggen en mijn nummer overnemen. Dat nummer overnemen is gelukt, maar imk zie hier ook nog steeds een abonnement. Hoe kan dit?
Hoor ik van jullie?

Jolantje


Hoi Jolantje,

Dat klopt, jij bent op 2-5 overgestapt. Dit moeten wij dan verrekenen op de factuur van april.
Je zult straks op de factuur wel de gehele abonnementskosten voor de maand mei zien staan, maar we schrijven slechts €0,23 af. Dat zijn dan nog de abonnementskosten voor die ene dag.

Heb ik je vraag daarmee beantwoord?

Groetjes,

Charlene
Badge
Ik denk het wel, als het dan ook inderdaad maar zo gaat!
Ben op de site aan het zoeken gegaan naar het door jullie bij veelgestelde vragen genoemde tabblad "selfservice"en "opzeggen "' . Ik wil namelijk mijn abonnement opzeggen.
Kan nergens ook maar iets vinden over opzeggen.
Kan iemand mij helpen a.u.b.
Groeten en alvast bedankt voor de reactie
Wesley 1
Reputatie 3
Badge +9
Inloggen Mijn Simyo, dan naar mijn gegevens, daar staat mijn abonnement opzeggen.
Badge +6
Ben op de site aan het zoeken gegaan naar het door jullie bij veelgestelde vragen genoemde tabblad "selfservice"en "opzeggen "' . Ik wil namelijk mijn abonnement opzeggen.
Kan nergens ook maar iets vinden over opzeggen.
Kan iemand mij helpen a.u.b.
Groeten en alvast bedankt voor de reactie
Wesley 1


Hoi Wesley1,

Welkom op het forum!
Zoals Martijn® aangeeft kan je abonnement opzeggen via je persoonlijke pagina via het tabblad 'Mijn Gegevens'.

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
Beste Martijn en Natascha,

Kan echt niets vinden bij "Mijn Simyo" m.b.t. opzeggen hoor ! Doe ik het nu fout of zo ?
Graag een reactie
Reputatie 7
Badge +9
Heb je nu onder het tabblad 'Mijn gegevens' gekeken??
2e Optie van onderen staat "Mijn abonnement opzeggen".
Reputatie 7
Badge +9
Ik lees nu elders dat je prepaid wilt opzeggen en dan heb je het weer over een abonnement??😕 Wat heb je nou?

Welnu,  prepaid hoef je i.i.g. niet op te zeggen. De mogelijkheid van opzeggen zul je dus ook niet vinden in je Mijn Simyo.  Is dat een antwoord?
Ik lees nu elders dat je prepaid wilt opzeggen en dan heb je het weer over een abonnement??😕 Wat heb je nou?

Welnu, prepaid hoef je i.i.g. niet op te zeggen. De mogelijkheid van opzeggen zul je dus ook niet vinden in je Mijn Simyo. Is dat een antwoord?


Wat bedoel je met i.i.g. de leon ? Als je prepaid niet hoeft op te zeggen, hoe stoppen dan de betalingen ?? cq automatische afschrijvingen (ik moet toch iets laten weten aan Simyo). Wat betreft jou vraag wat ik heb: sim only of prepaid,Wat is het verschil in stoppen ?
Reputatie 7
Badge +9
Je vraag is nu helder. Je wilt  automatische afschrijvingen stopzetten. Bel daarvoor morgen even met de klantenservice, zou ik zeggen. ;)
Reputatie 3
Badge +9
Dus je kunt prepaid niet opzeggen....raar en ook niet raar !!
Als je stopt met bellen en betalen stopt je aansluiting vanzelf. Na 6 mnd geen activiteit is je aansluiting weg :eek:

Dus stop met bellen en betalen  haha :D

Of mis ik iets?
Badge +8
Wat bedoel je met i.i.g. de leon ? Als je prepaid niet hoeft op te zeggen, hoe stoppen dan de betalingen ?? cq automatische afschrijvingen (ik moet toch iets laten weten aan Simyo). Wat betreft jou vraag wat ik heb: sim only of prepaid,Wat is het verschil in stoppen ?

Hoi Wesley 1,

Een prepaid-aansluiting hoef je niet op te zeggen, omdat je niet aan een contract gebonden bent.
Jij had voor de optie 'Automatisch opwaarderen' gekozen, waardoor er steeds op een vast tijdstip een bedrag werd opgewaardeerd. Dan lijkt het inderdaad haast of je een abonnement hebt.
Ik zie dat je die optie nu hebt uitgezet. Daardoor schrijven wij niet meer van je rekening af en hoef je niet meer na te denken over deze aansluiting.
Mocht je je nummer willen meenemen naar een andere provider, dan kan die nummerbehoud aanvragen bij ons.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Charlene
Wat bedoel je met i.i.g. de leon ? Als je prepaid niet hoeft op te zeggen, hoe stoppen dan de betalingen ?? cq automatische afschrijvingen (ik moet toch iets laten weten aan Simyo). Wat betreft jou vraag wat ik heb: sim only of prepaid,Wat is het verschil in stoppen ?

Hoi Wesley 1,

Een prepaid-aansluiting hoef je niet op te zeggen, omdat je niet aan een contract gebonden bent.
Jij had voor de optie 'Automatisch opwaarderen' gekozen, waardoor er steeds op een vast tijdstip een bedrag werd opgewaardeerd. Dan lijkt het inderdaad haast of je een abonnement hebt.
Ik zie dat je die optie nu hebt uitgezet. Daardoor schrijven wij niet meer van je rekening af en hoef je niet meer na te denken over deze aansluiting.
Mocht je je nummer willen meenemen naar een andere provider, dan kan die nummerbehoud aanvragen bij ons.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,

Charlene
Dank je Charlene, mijn vraag is hiermee i.d.d. beantwoord. Groetjes,

Wesley

Reageer