Realiseer me net dat ik ben bedrogen door KPN een aantal jaar geleden.
Aanbieding van combivoordeel mobiel KPN abonnement gekregen die ik niet kon laten schieten.
Maar dit was niet heel lang nadat ik mijn Simyo abonnement had verlengt, maar lang genoeg om dat weer vergeten te zijn.
Ik zat met 2 abonnementen opgescheept, gelukkig kon ik mijn moeder op dat moment met de nieuwe blij maken,
Pas overgestapt naar Solcon provider voor i-net en tv, ook onderdeel van KPN.
Krijg ik net een mail binnen dat het combivoordeel ophoud bij Simyo omdat mijn KPN abonnement is opgehouden.
Dat betekend dus dat jullie precies van elkaar alles weten en er bewust mij een 2e abonnement is opgedrongen door KPN!
Erg duistere praktijken!
Ik hoop maar dat jullie zulke praktijken niet uitvoeren.
Ik kan bij Solcon bundelvoordeel krijgen met een KPN telefoon abonnement, maar is me nu duidelijk dat ik voor mijn moeder een andere provider ga kiezen, eerlijkheid is mij veel belangrijker dan voordeel.
En dus met de onzekerheid in het hoofd ga ik niet voor jullie kiezen.
Blijf wel met eigen abonnement bij jullie omdat die alleen bellen is en erg voordelig, dat voordeel van de twijfel durf ik nog wel aan.
Maar aandeelhouders belangrijker vinden dan klanten is het eerste signaal voor de ondergang van een bedrijf.
Groeten john