Beste Simyo medewerker,
Vanaf 31/01/2013 heb ik een abonnement bij een andere provider.
Mijn nummer is inmiddels overgenomen.
Is mijn Simyo-abonnement automatisch opgezegd bij de aanvraag van nummer wijziging?(Ik had een flexibel abonnement, opzegbaar iedere maand)
(Momenteel zie ik in Mijn Simyo dat ik nog een abonnement heb, wat in werkelijkheid niet zo is, aangezien ik niet meer gebruik kan maken van mijn Simyo simkaart.)
Mvg,
Jesper
Bladzijde 1 / 1
Hey Jesper,
Jouw abonnement is opgezegd nadat het nummerbehoud is uitgevoerd. Wij hebben jouw uitportering inmiddels in ons systeem verwerkt. De onterechte abonnementskosten (voor februari) zullen direct op jouw volgende factuur gecrediteerd worden.
Jouw abonnement is opgezegd nadat het nummerbehoud is uitgevoerd. Wij hebben jouw uitportering inmiddels in ons systeem verwerkt. De onterechte abonnementskosten (voor februari) zullen direct op jouw volgende factuur gecrediteerd worden.
Beste Wayne,
Hoe kan het zijn dat ik een factuur ontvang van februari?
Verder staat er dat ik nog steeds een abonnement heb.
Mvg,
Jesper van Eekelen
Hoe kan het zijn dat ik een factuur ontvang van februari?
Verder staat er dat ik nog steeds een abonnement heb.
Mvg,
Jesper van Eekelen
Hey Jesper,
Volgens mijn gegevens heb je hier gister telefonisch contact met de klantenservice over gehad en is het inmiddels opgelost. Klopt dit?
Volgens mijn gegevens heb je hier gister telefonisch contact met de klantenservice over gehad en is het inmiddels opgelost. Klopt dit?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.