Skip to main content
Beste Simyo,



Op 14 oktober heb ik een bundel gewijzigd en daardoor zou ik weer een jaarabonnement met jullie aangaan. Nu is het echter zo dat ik met omstandigheden zit waardoor dit eigenlijk niet echt meer uit komt. Kan ik dit nu nog annuleren of hoe zit dit? Zag op de site van de rijksoverheid dat je online een bedenktijd van 14 dagen hebt. Werkt dit op dezelfde manier bij het annuleren van een abonnement?



Groeten,

Bas
Hoi Bas.W,



Erg jammer dat je wilt annuleren 😢 Ik zie dat je ook via Twitter al het één en ander hebt besproken. Je kunt binnen veertien dagen inderdaad annuleren. Je kunt hier een annulering doorgeven. Ik raad je aan om dit dan vandaag nog te doen. Als je het vandaag doorgeeft dan ben je nog binnen bedenktijd ;)



Laat je weten of het lukt?
Ja dat klopt inderdaad, ik blijf het een moeilijke keuze vinden. Denk toch dat ik hem niet annuleer en nog een jaar bij jullie blijf. Dan hebben jullie mooi tijd om alvast een aanbod te bedenken voor volgend jaar! 😛
Hoi Bas.W,



Dat vind ik een hele goede keuze 😃 Wie weet hebben we hele mooie bundels tegen die tijd waar je gebruik van kunt maken! Laat je het weten als je nog vragen hebt?



Groetjes,

Angela

Reageer