Skip to main content
Als ik mijn bundelaanpassing wil bevestigen dan krijg ik de volgende foutmelding:

"Sorry, er ging iets mis. Je contract is nog niet bevestigd. Probeer je contract opnieuw te bevestigen"



Als ik dat dan weer probeer dan krijg ik dezelfde melding, en weer, en weer... kortom, ik kan mijn bundel niet aanpassen.
Waarschijnlijk heeft het er mee te maken dat je je bundels aan dient te passen voor de 25e van de maand om deze per de 1ste van de volgende maand in te laten gaan. Volgens mij kun je dan vanaf de 1ste van de volgende maand weer bundelaanpassingen doorvoeren.



Correct me if I'm wrong, maar een moderator zal dit verder oppakken.
Hoi ericbb,



Wat vreemd dat je geen bundels kunt wijzigen. De reden die RicoK aangeeft zal er normaal gesproken mee te maken hebben, maar volgens mijn gegevens zou dit bij jou nog kunnen. De melding "Je contract is nog niet bevestigd. Probeer je contract opnieuw te bevestigen" zal hier mee te maken hebben. Dit gaat mijn collega van de IT-afdeling voor je rechtzetten en dan zou je vandaag nog je bundels kunnen wijzigen.



Ik hou je op de hoogte ericbb!



Groetjes, Tiury



Bedankt voor je hulp RicoK 🙂.
Bedankt voor de reply RicoK en Tiury. Ik hou het in de gaten en hopelijk lukt het dan straks wel.



groet, Eric
Hoi ericbb,



Zo te zien krijgt onze IT afdeling deze melding niet meteen weg en willen ze zelf de bundels voor je wijzigen voor je. Kun je hier aangeven welke bundels je wil hebben?



Groetjes, Tiury
Ha Tiury,



ik wil graag alleen mijn belminuten overhouden. dus 4G en databundel mogen er vanaf.

Ik had dit kaartje aangeschaft om op mijn vakantieadres gebruik te kunnen maken van 4g. Ik ga het kaartje binnenkort voor mijn mobiel gebruiken maar wil nu dus even alleen de minimale kosten zodat ik mijn huidige abonnement bij T-mobile eerst kan opzeggen.



gelijk daarover nog even een vraag. Als ik mijn huidige t-mobile nummer op deze sim wil krijgen, kan dat dan nog?
Hoi ericbb,



Bedankt voor je snelle reactie! Ik stond bijna op het punt om je te bellen, omdat het weekend er al aan zit te komen. Ik zorg ervoor dat je alleen je belbundel over hebt voor volgende maand.



Om in te gaan om je tweede vraag; uiteraard kun je nu nog nummerbehoud aanvragen. Je doet dit via Mijn Simyo onder het kopje Instellingen > Simkaart. Wij versturen dan de aanvraag naar T-mobile om je nummer over te nemen. Hier heb je vervolgens binnen 3-4 werkdagen reactie op. Laat je me weten of het is gelukt?



Groetjes, Tiury
Ha Tiury,



great! dankjewel voor de super service.

fijn weekend.



groet, Eric
Hoi ericbb,



Graag gedaan! Je bundelwijziging is inmiddels doorgevoerd. Volgende maand heb je alleen een 100 bel/sms bundel. Jij ook een prettig weekend 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer