.

Beantwoord

Alleen belbundel aanpassen, internetbundel hetzelfde houden?

  • 21 October 2012
  • 6 reacties
  • 519 Bekeken

Vraagje.....
Ik wil mijn belbundel naar beneden aanpassen. Mijn jaarcontract is inmiddels afgelopen, dus dat kan!
Als internet bundel heb ik nu 1 GB voor 9,95......
De internet bundel wil ik graag zo houden.
Is het mogelijk alleen de belbundel aan te passen of moet ik dan ook gelijk een andere internetbundel kiezen????

Graag reactie!
Gr. Kamille
icon

Beste antwoord door Arie 23 October 2012, 17:39

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge +2
Beste kamille17,

Het is mogelijk om alleen je belbundel aan te passen en je huidige internetbundel te behouden. Dit kan via de persoonlijke pagina. Nadat je bent ingelogd kan je onder het tabblad 'overzicht' klikken op bundels aanpassen. Hier kan je je huidige belbundel aanpassen.

Groetjes,

Arie
Beste kamille17,

Het is mogelijk om alleen je belbundel aan te passen en je huidige internetbundel te behouden. Dit kan via de persoonlijke pagina. Nadat je bent ingelogd kan je onder het tabblad 'overzicht' klikken op bundels aanpassen. Hier kan je je huidige belbundel aanpassen.

Groetjes,

Arie


Beste Arie
Ik heb het gedaan zoals jij adviseerde. Netjes een (auto) mail terug gehad dat mijn belminuten per 1-11 aangepast zijn.
Krijg ik vanmorgen om 6.07 uur een mail dat mijn internetAbbo is stopgezet per 1-11 omdat ik dat opgezegd zou hebben?!?!?!?! Daar ben ik dus echt niet blij mee. Mailtje gestuurd dat dit door Simyo niet goed verwerkt is, en zo snel mogelijk terug gedraaid moet worden......
Kan jij hierin iets voor mij betekenen......

Gr. Kamille17
Ik heb exact het zelfde probleem. Ik heb ook mn belbundel verhoogd zonder internet aan te passen. Ook de email gehad dan mn internet bunden vandaag is stopgezet. Maar zie bij bundels aanpassen dat ik nog wel 1 gb voor 9,95 heb. Graag duidelijkheid.
Jullie zijn niet de enige dit is mij ook overkomen, heb mijn reactie geplaatst onder Factuur  "Korting internetbundel verdwenen". Wijzigingen in abonnementen kunnen ze administratief schijnbaar niet goed mee omgaan.
Me too!!

Net zoals kamille17 had ik afgelopen maand deze thread gezien en vervolgens enkel mijn belbundel naar XXL aangepast, zonder mijn 1000MB/9,95€ internetbundel aan te passen.  En vanochtend ook een SMS ontvangen dat mijn internetbundel per gisteren was afgesloten!!

En net zoals Roderikus zie ik in mijn Simyo dat ik schijnbaar nog zo'n internetbundel heb (met XXL bellen), dus daar lijkt alles wel in orde te zijn.

Graag verheldering of dit zo is en welke wijzigingen er precies zijn doorgevoerd.

Oja en een website-bug: om deze reactie te kunnen plaatsen moest ik eerst uit mijn.simyo.nl uitloggen, om vervolgens via het Forum weer in te loggen.  Anders was mijn login niet meegenomen naar het Forum...

Dank allemaal!
Badge +2
Beste kamille17, roderikus, Zwarte en ChrisW,

Door een administratieve fout hebben jullie deze mail ontvangen. De internetbundel blijft bij het wijzigen van de belbundel gewoon actief. Onze excuses voor de verwarrende berichtgeving.

Groetjes,

Arie

Reageer