.

Beantwoord

Afschrijving maandelijks abonnement partner/kind

  • 14 April 2014
  • 1 reactie
  • 413 Bekeken

Goedenavond,

Ik wil voor mijn vrouw en kinderen ook een abonnement afsluiten maar via mijn bankrekening. Is dit mogelijk en hoe doe ik dit?

Alvast hartelijk dank!

mvg Roberto
icon

Beste antwoord door Ernst 15 April 2014, 12:55

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Roberto65, wat leuk dat je je vraag op het Simyo forum stelt :)

Dit kan, en dit kan op 2 manieren. Ik begin met de makkelijke manier en daarna de moeilijkere manier.

Optie 1:
Je bestelt 2 abonnementen op jouw naam en gebruikt jouw rekeningnummer bij de bestelling. De simkaartjes die je vervolgens thuisgestuurd krijgt geef je aan je vrouw en kinderen en klaar.

Optie 2:
Je vrouw en kinderen bestellen 2 abonnementen op hun eigen naam en gebruiken hun eigen rekeningnummer bij de bestelling. De simkaartjes die je vervolgens thuisgestuurd krijgt geef je aan je vrouw en kinderen.
Samen met je vrouw en kinderen pas je het rekeningnummer via Mijn Simyo aan naar het jouwe en zo kan het ook.

Voordeel van optie 1 is dat het minder stappen vergt, maar de abonnementen staan dan ook op jouw naam. Dat is niet meer aan te passen.

Let er wel op dat je niet meer dan 5 aansluitingen op jouw naam zet, meer is namelijk niet mogelijk.

Tot slot: Fijn dat je Simyo zó vertrouwd dat je het je hele gezin toevertrouwd :o
Laat je even weten wanneer je de bestellingen gedaan hebt? Dan check ik of het allemaal goed gaat voor je.

Reageer