Skip to main content
Beste forum,



Aangezien ik een nieuw abonnement met mobiel wil nemen, wil ik graag het huidige abonnement dat bij Simyo loopt willen afkopen. En aangezien op het forum binnen een dag wordt gereageerd en op een mailtje drie dagen, zet ik dit ook even op het forum. 



Concreet ben ik dus benieuwd hoe duur dit afkopen is (mijn abonnement loopt nog ruim twee maanden) en hoe snel dit geregeld kan worden in verband met de aanbieding van de andere provider?



Alvast hartelijk bedankt voor de moeite!



Vriendelijke groet,

Rosalynn de Jong (nr. 06xxxxxxxx)
Beste forum,



Aangezien ik een nieuw abonnement met mobiel wil nemen, wil ik graag het huidige abonnement dat bij Simyo loopt willen afkopen. En aangezien op het forum binnen een dag wordt gereageerd en op een mailtje drie dagen, zet ik dit ook even op het forum. 



Concreet ben ik dus benieuwd hoe duur dit afkopen is (mijn abonnement loopt nog ruim twee maanden) en hoe snel dit geregeld kan worden in verband met de aanbieding van de andere provider?



Alvast hartelijk bedankt voor de moeite!



Vriendelijke groet,

Rosalynn de Jong (************)



Verwijder je 06 nummer i.v.m. privacyredenen s.v.p. dat kan tot binnen een uur na plaatsing.



Groet,

Friesian
Hoi Rosalynn.dejong, welkom op het Simyo forum!



Wat jammer dat je je afscheid er mee aankondigt :(

Via e-mail waren m'n collega's er al sneller bij dan ik op het forum en je hebt al een berekening gekregen.



Heb je trouwens weleens uitgerekend wat een abonnement in combinatie met een telefoon kost en dat vergeleken met de prijs van een Simyo abonnement in combinatie met een los gekochte telefoon?

Vaak ben je met het laatste goedkoper uit...



Ohja, je telefoonnummer heb ik dus even weggehaald.

Reageer