.

Beantwoord

Administratie dubbele bundels gaat niet goed. Wat kan ik doen?

  • 1 September 2023
  • 3 reacties
  • 26 Bekeken

Ik heb meerdere mails gekregen over dat mijn nummer niet voldoet aan de voorwaarden voor dubbele bundels. Dit zou dan gaan over niet overkomende adresgegevens. Wat nu: de adresgegevens zijn EXACT gelijk. Hoofdletter, spelling en zelfs de toevoeging is juist.

 

Ik heb al over Whatsapp contact gehad met Simyo omdat telefonische klantenservice afwezig is bij Simyo. Na 2 dagen kreeg ik het bericht dat inderdaad alle gegevens goed staan. 

 

Laatste mailtje van Simyo:

Helaas voldoe je met telefoonnummer 06******** niet meer aan de voorwaarden van Simyo Compleet.

Dit betekent dat je per 1-10-2023 geen dubbele bundels meer krijgt. We sturen je hier op die dag zelf nog een sms over.

Als je in de toekomst weer voldoet aan de voorwaarden, kun je natuurlijk direct weer Simyo Compleet activeren.

 

Ik word hier een beetje treurig van. Ik werk niet bij Simyo, ik ben een klant van Simyo. Maar ik moet betalen én hun administratie bijhouden. 

 

Wie kan ik berichten om dit eens en altijd op te lossen ipv een hulploos Whatsapp bericht.

 

icon

Beste antwoord door Seren 4 September 2023, 15:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @RJU,

Bedankt voor je bericht. Oei ik kan mij voorstellen dat het niet fijn is dat je Simyo Compleet is vervallen. Ik heb vandaag op het forum meerdere berichten gezien van klanten die hetzelfde mailtje hebben ontvangen. Waarschijnlijk is er dus vanuit onze kant iets mis gegaan. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Als het goed is zou dit nu opgelost moeten zijn. Kun je bevestigen of dit het geval is? 😊

Groetjes,
Seren

Het is nu opgelost nadat de klantenservice mijn adres heeft aangepast. Het is ook een adres met 2 toevoegingen. Het rare is wel dat feitelijk mijn adres nu niet helemaal overeenkomt wat geregistreerd staat bij KPN. 

 

Maar goed, ik heb mn dubbele bundels weer.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @RJU,

Bedankt voor je reactie. Fijn dat het nu is opgelost en je weer gebruik kan maken van de dubbele bundels! 

Echter wel vreemd dat je adres nu niet precies overeenkomt met wat er bij KPN staat geregistreerd, dit moet namelijk overeen komen om in aanmerking te komen voor Simyo Compleet. Voor nu is het in ieder geval opgelost 😊.

Mocht je toch nog vragen hebben of iets opmerkelijks tegenkomen laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy

Reageer