Ik heb meerdere mails gekregen over dat mijn nummer niet voldoet aan de voorwaarden voor dubbele bundels. Dit zou dan gaan over niet overkomende adresgegevens. Wat nu: de adresgegevens zijn EXACT gelijk. Hoofdletter, spelling en zelfs de toevoeging is juist.
Ik heb al over Whatsapp contact gehad met Simyo omdat telefonische klantenservice afwezig is bij Simyo. Na 2 dagen kreeg ik het bericht dat inderdaad alle gegevens goed staan.
Laatste mailtje van Simyo:
Helaas voldoe je met telefoonnummer 06******** niet meer aan de voorwaarden van Simyo Compleet.
Dit betekent dat je per 1-10-2023 geen dubbele bundels meer krijgt. We sturen je hier op die dag zelf nog een sms over.
Als je in de toekomst weer voldoet aan de voorwaarden, kun je natuurlijk direct weer Simyo Compleet activeren.
Ik word hier een beetje treurig van. Ik werk niet bij Simyo, ik ben een klant van Simyo. Maar ik moet betalen én hun administratie bijhouden.
Wie kan ik berichten om dit eens en altijd op te lossen ipv een hulploos Whatsapp bericht.