Skip to main content
Bij het instellen van mijn internetbundel is er wat fout gegaan.



Normaal gesproken heb ik geen bundel aangezien ik in het buitenland verblijf. Omdat ik in Maart voor een maand in Nederland ben heb ik de internet bundel alvast aangepast zodat ik volgende maand wel internet heb. Op de site werd vervolgens duidelijk aangegeven: Maart: 13 EUR, deze maand: 3 EUR. Na bevestiging kreeg ik een email die aangaf dat mijn bundel maar alvast van start is gegaan.



Vervolgens heb ik maar weer ingelogd om de bundel stop te zetten, en dat heeft Simyo alleen maar voor Maart gedaan. Nu is het dus zo dat ik deze maand wel een internet bundel heb, maar volgende maand niet. Dit is precies het omgekeerde van wat ik nodig heb.



Deze maand heb ik niets aan een internet bundel, volgende maand (Maart) wel.



Zouden jullie dit aub voor mij op willen lossen?



Groetjes,



Gijs
Ter informatie: als je voor het eerst een internetbundel neemt dan gaat deze direkt in. Je had dus beter pas op 1 maart je bundel kunnen aanzetten.... En het wijzigen van een bundel (of stopzetten) gaat pas op de 1e van de volgende maand in, dus door de bundel weer te stoppen heb je deze weer per 1 maart uitgezet! En tot overmaat van ramp kun je een wijziging slechts 1x per maand doen! Maar even afwachten of Simyo dit kan oplossen.
Daar ben ik nu ook achter gekomen inderdaad. Er stond echter duidelijk aangegeven dat ik deze maand 3 Euro moet betalen en volgende maand 13. Dat is precies wat ik wilde, en dit heb ik ook bevestigd. Ik heb niet bevestigd dat ik deze maand al mijn bundel in wil laten gaan. Er is mij, toen ik het abonnement vorig jaar afsloot, duidelijk gemaakt dat een abonnement eens per maand gewijzigd kan worden en de wijzigen de maand erop ingaan. Dat is niet gebeurd in dit geval.



Ik twijfel er niet aan dat Simyo dit kan oplossen maar dat zie ik liever eerder dan later gebeuren om verdere problemen te voorkomen. Ik kan daarbij niet vanuit het buitenland naar een Nederlands 0900 nummer bellen. Maar goed, ik wacht nog even af op het antwoord van Simyo!
Dit probleem is opgelost met dank aan de Simyo helpdesk!
Hoi forgijs,



Welkom op ons forum:D



Wat fijn dat dat het is opgelost. Het klopt dat je een bundel eens per maand kan wijzigen. Echter, zoals Scotsman(dankjewel :D) al aangeeft, wanneer een bundel inactief is, gebeurt het activeren per direct. Dit geldt voor iedere bundel. Hier ben je al achter gekomen;)



Dank je voor de terugkoppeling. En ik zie dat ze het netjes voor je opgelost hebben. Vergeet niet om je bundel te wijzigen voor de 25ste van maart. Nu je bundel namelijk actief is, is het een wijziging.



Geniet van je maandje terug in Nederland. Is je zo alles duidelijk?

Reageer