Hallo,
Ik wil graag mijn bankrekening te activeren, maar ik heb nog steeds geen activatiecode ontvangen via mijn bankrekening. Ondertussen 4 dagen geleden.
Ik heb tevens ook een nieuwe nanosim kaart besteld.
En zodra mijn bankrekening geactiveerd is wil ik een abonnement afsluiten, dus wil ik graag het restant tegoed van mijn prepaid verrekend zien.
Ik hoor graag van jullie.
Mvg,
Daniel
Bladzijde 1 / 1
Hoi Piethein,
Welkom op het forum!
Ik heb het voor je bekeken in het systeem en ik zie dat je je rekeningnummer al reeds hebt geactiveerd. De nano simkaart is wat vertraagd wegens de feestdagen. Je kan via je persoonlijke pagina via de de link 'Overstappen naar sim-only abonnement' het gewenste abonnement bestellen.
Welkom op het forum!
Ik heb het voor je bekeken in het systeem en ik zie dat je je rekeningnummer al reeds hebt geactiveerd. De nano simkaart is wat vertraagd wegens de feestdagen. Je kan via je persoonlijke pagina via de de link 'Overstappen naar sim-only abonnement' het gewenste abonnement bestellen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.