Skip to main content
Hoi!



Ik heb pas een Simyo sim-only abonnement afgesloten via Studentmobiel.nl. Met een belbundel t.w.v. van 6,00 euro een jaar lang voor een actietarief van 4,50 euro. Daarbij een internetbundel van 1000 mb voor 10,00 euro per maand.



Dit actietarief van 4,50 euro zie ik niet terug in mijn Simyo account. Daar staat gewoon 6,00 + 10,00 = 16,00 euro per maand.



Is er iets misgegaan of wordt dit actietarief later nog zichtbaar? Het actietarief staat in het door mij ondertekende papieren contract aan Studentmobiel, maar zie ik nergens terug in Simyo. Mijn abonnement moet trouwens nog ingaan: 15 juli wordt mijn oude nummer overgezet. 



Ik hoor het graag! 



Groeten, Imke
Hoi imcha, welkom op het Simyo forum :)



Het actietarief waar je aan refereert is geen actietarief. "Is geen actietarief?" hoor ik je nu al zeggen. Ja klopt, het is geen actietarief.

Het is een korting die je krijgt van Studentmobiel en dit krijg je in één keer uitbetaald nadat je abonnement is ingegaan.

Je krijgt het dus niet van Simyo maar van Studentmobiel 🆒
Hoi Ernst,



Bedankt voor je reactie! Het was mij niet duidelijk dat dit zo werkte. Dan zal ik mijn bankrekening maar eens in de gaten houden :)



Groetjes, Imke 
houd ons op de hoogte, imcha!

Ben wel benieuwd hoe snel ze zijn 😉

Reageer