.

Beantwoord

Achternaam aanpassen i.v.m. scheiding, hoe kan ik dit doen?

  • 5 October 2014
  • 6 reacties
  • 365 Bekeken

Ik ga scheiden en wil mijn contractnaam overzetten op mijn meisjesnaam. Hoe kan ik dit het beste regelen? Mijn huidige contract loopt 27-11-2014 af en wil graag verlengen, maar wel onder mijn meisjesnaam.
icon

Beste antwoord door Kim 7 October 2014, 14:59

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Welkom op het forum A Schouten,

Ik denk dat je het beste een nieuw abonnement met nummerbehoud kunt afsluiten. Voor zover mij bekend is naamswijziging niet mogelijk bij Simyo.

Zie ook dit topic.
Badge +6
Hoi ASchouten, welkom op het forum van Simyo!

Dat klopt helemaal wat franswon aangeeft, dankjewel daarvoor franswon! :)

Het is niet mogelijk om de gegevens van de contractant te wijzigen. Maar als je een nieuwe bestelling plaatst met nummerbehoud en vervolgens naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] een e-mail stuurt onder vermelding van je tijdelijke Simyo 06-nummer met een kopie van de scheidingsakte, dan zullen we het nummerbehoud voor je goedkeuren.

Hebben franswon & ik hiermee je vraag beantwoord?
Hallo, als ik de scheidingsakte nog niet heb voor 27-11 (aflopen huidig abonnement) hoe gaat het dan? En betaal ik opnieuw aansluitkosten?
Groet,
Annemiek
Badge +6
Hoi ASchouten,

Wanneer je contractstermijn is afgelopen, wordt je aansluiting niet beëindigd, maar wordt het een maandelijks opzegbaar abonnement. Oftewel na 27-11 kan je ook nog gewoon gebruik maken van je aansluiting, ook als je nog niets hebt gewijzigd :)

Daarnaast zal je geen aansluitkosten hoeven te betalen, deze zullen we voor je vergoeden.

Heb ik hiermee je vragen beantwoord? 🙂
Duidelijk... ik wacht de officiële papieren even af en ga het dan in gang zetten... Bedankt!
Reputatie 5
Badge +11
Graag gedaan, natuurlijk! En laat het even weten wanneer je het in gang zet, dan kunnen we het monitoren 🙂

Reageer