Beste antwoord door Kim
Bekijk originele reactieAchternaam aanpassen i.v.m. scheiding, hoe kan ik dit doen?
Ik ga scheiden en wil mijn contractnaam overzetten op mijn meisjesnaam. Hoe kan ik dit het beste regelen? Mijn huidige contract loopt 27-11-2014 af en wil graag verlengen, maar wel onder mijn meisjesnaam.
Welkom op het forum A Schouten,
Ik denk dat je het beste een nieuw abonnement met nummerbehoud kunt afsluiten. Voor zover mij bekend is naamswijziging niet mogelijk bij Simyo.
Zie ook dit topic.
Ik denk dat je het beste een nieuw abonnement met nummerbehoud kunt afsluiten. Voor zover mij bekend is naamswijziging niet mogelijk bij Simyo.
Zie ook dit topic.
Hoi ASchouten, welkom op het forum van Simyo!
Dat klopt helemaal wat franswon aangeeft, dankjewel daarvoor franswon! :)
Het is niet mogelijk om de gegevens van de contractant te wijzigen. Maar als je een nieuwe bestelling plaatst met nummerbehoud en vervolgens naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] een e-mail stuurt onder vermelding van je tijdelijke Simyo 06-nummer met een kopie van de scheidingsakte, dan zullen we het nummerbehoud voor je goedkeuren.
Hebben franswon & ik hiermee je vraag beantwoord?
Dat klopt helemaal wat franswon aangeeft, dankjewel daarvoor franswon! :)
Het is niet mogelijk om de gegevens van de contractant te wijzigen. Maar als je een nieuwe bestelling plaatst met nummerbehoud en vervolgens naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] een e-mail stuurt onder vermelding van je tijdelijke Simyo 06-nummer met een kopie van de scheidingsakte, dan zullen we het nummerbehoud voor je goedkeuren.
Hebben franswon & ik hiermee je vraag beantwoord?
Hallo, als ik de scheidingsakte nog niet heb voor 27-11 (aflopen huidig abonnement) hoe gaat het dan? En betaal ik opnieuw aansluitkosten?
Groet,
Annemiek
Groet,
Annemiek
Hoi ASchouten,
Wanneer je contractstermijn is afgelopen, wordt je aansluiting niet beëindigd, maar wordt het een maandelijks opzegbaar abonnement. Oftewel na 27-11 kan je ook nog gewoon gebruik maken van je aansluiting, ook als je nog niets hebt gewijzigd :)
Daarnaast zal je geen aansluitkosten hoeven te betalen, deze zullen we voor je vergoeden.
Heb ik hiermee je vragen beantwoord? 🙂
Wanneer je contractstermijn is afgelopen, wordt je aansluiting niet beëindigd, maar wordt het een maandelijks opzegbaar abonnement. Oftewel na 27-11 kan je ook nog gewoon gebruik maken van je aansluiting, ook als je nog niets hebt gewijzigd :)
Daarnaast zal je geen aansluitkosten hoeven te betalen, deze zullen we voor je vergoeden.
Heb ik hiermee je vragen beantwoord? 🙂
Duidelijk... ik wacht de officiële papieren even af en ga het dan in gang zetten... Bedankt!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.