.

Beantwoord

Abonnementskosten, hoe zit dit?

  • 23 September 2023
  • 6 reacties
  • 94 Bekeken

Worden de kosten dus zomaar verhoogd zonder melding, het is dat ik even toevallig keek. Kosten zijn nu hoger dan bij een ander, waarom zijn aanbiedingen goedkoper, ben al meer dan 10 jaar klant.

icon

Beste antwoord door Roeqajja 25 September 2023, 17:18

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hallo @Nico71 als je de verhoging door de inflatie-correctie bedoelt, die is wel degelijk gemeld in de mail-aankondiging van de factuur van september en op de factuur van september staat het ook nog eens vermeld.

Het is volgens mij en vele anderen met mij, alleen veel te laat gemeld, maar die kwestie ligt nu bij de ACM.

Als je contractvrij bent kun je eventueel verlengen met een aanbieding die aantrekkelijker voor je is dan je huidige contract. Gewoon even inloggen in MijnSimyo en kijken wat er interessant voor je is.

Als je ‘verlengt’ ga je in feite gewoon weer een nieuw contract voor 2 jaar aan.

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Nico71,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je contract loopt tot 28-12-2023. Omdat je contract binnen 4 maanden afloopt, kun je je abonnement verlengen via Mijn Simyo bij Instellingen> Abonnement> Verlengen. Je verlenging met nieuwe bundels gaat dan in vanaf het moment dat je huidige contract is afgelopen :).

Wat @JanD zegt klopt inderdaad, super bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Roeqajja

@Nico71 Ik zou nooit verlengen voor 2 jaar, komt er volgend jaar weer een inflatie zit je er nog een jaar aan vast, 1 jaar is lang zat in mijn ogen.

Worden de kosten dus zomaar verhoogd zonder melding, het is dat ik even toevallig keek. Kosten zijn nu hoger dan bij een ander, waarom zijn aanbiedingen goedkoper, ben al meer dan 10 jaar klant.

Ik ga eind van het jaar overstappen wanneer contract afloopt. 

Hi @Nico71,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je contract loopt tot 28-12-2023. Omdat je contract binnen 4 maanden afloopt, kun je je abonnement verlengen via Mijn Simyo bij Instellingen> Abonnement> Verlengen. Je verlenging met nieuwe bundels gaat dan in vanaf het moment dat je huidige contract is afgelopen :).

Wat @JanD zegt klopt inderdaad, super bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Roeqajja

Bedankt voor het melden 28 december stap ik over op een andere

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Nico71,

Bedankt voor je reactie. Jammer dat je hebt besloten om in december over te stappen naar een andere provider maar we begrijpen jouw keuze hierin. Onze deur staat natuurlijk altijd voor je open! 

Groetjes,
Amy

Reageer